Mikko Hirvonen sice pojede příští rok v lednu slavnou Rally Dakar, avšak kdyby mu zavolal jeho krajan, Tommi Mäkinen, který dává dohromady tovární tým Toyoty, a nabídl mu místo testovacího jezdce, tak by mu ne neřekl.
"Měl bych zájem pracovat pro Tommího projekt Toyoty WRC. Od továrny bydlím jen tři kilometry daleko. Pokud by se něco dělo nebo by začaly testy, tak bych byl velmi rychle na místě," říká Mikko Hirvonen pro 'Autosport'.
"Zatím je stále hodně brzy. Počkejme a uvidíme, jak se situace vyvine," vyzývá Fin. Ten odešel z WRC po loňské sezoně, protože už netoužil po celoročním cestování kolem světa. Naopak si chtěl více užívat své rodiny a dvou synů.
Před Rally Monte Carlo byl na testu Volkswagenu, když jezdil Jari-Matti Latvala. Tehdy řekl, že se přišel podívat na starého známého (byli spolu týmoví kolegové u Fordu). Hirvonen by odpovídal tomu, co Tommi Mäkinen hledá - zkušenému jezdci, který zná aktuální WRC (psali jsme zde).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.