Už v Německu se může Sébastien Ogier stát předčasně trojnásobným mistrem světa v automobilových soutěžích. Avšak na zdejší soutěži se mu v posledních letech vůbec nedařilo.
Na Rally Deutschland nemá Sébastien Ogier a jeho Volkswagen Motorsport vůbec dobré vzpomínky. Jindy veleúspěšný tým VW domácí soutěž vyhrát ještě nedokázal. "Poslední dva roky byly pro mě katastrofou. Doufám, že se nám to podaří změnit," říká Sébastien Ogier, který zažil v roce 2014 v Německu poměrně těžkou nehodu.
Francouz se ale i předchozími nezdary nechce nechat vyvést z míry. Naopak, díky svému 89 bodovému náskoku v hodnocení šampionátu může v Trieru oslavit svůj již třetí jezdecký titul. K tomu potřebuje získat maximálních 28 bodů a jeho týmový kolega, Jari-Matti Latvala nesmí být lepší než osmý anebo Mads Ostberg a Andreas Mikkelsen nesmí být lepší než čtvrtí.
"Pro mě je to [Rally Deutschland] důležité a pro tým by bylo hezké, kdybychom je mohli potěšit perfektním výsledkem. Leží před námi ale spousta práce," zakončil Ogier.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.