Už v Německu se může Sébastien Ogier stát předčasně trojnásobným mistrem světa v automobilových soutěžích. Avšak na zdejší soutěži se mu v posledních letech vůbec nedařilo.
Na Rally Deutschland nemá Sébastien Ogier a jeho Volkswagen Motorsport vůbec dobré vzpomínky. Jindy veleúspěšný tým VW domácí soutěž vyhrát ještě nedokázal. "Poslední dva roky byly pro mě katastrofou. Doufám, že se nám to podaří změnit," říká Sébastien Ogier, který zažil v roce 2014 v Německu poměrně těžkou nehodu.
Francouz se ale i předchozími nezdary nechce nechat vyvést z míry. Naopak, díky svému 89 bodovému náskoku v hodnocení šampionátu může v Trieru oslavit svůj již třetí jezdecký titul. K tomu potřebuje získat maximálních 28 bodů a jeho týmový kolega, Jari-Matti Latvala nesmí být lepší než osmý anebo Mads Ostberg a Andreas Mikkelsen nesmí být lepší než čtvrtí.
"Pro mě je to [Rally Deutschland] důležité a pro tým by bylo hezké, kdybychom je mohli potěšit perfektním výsledkem. Leží před námi ale spousta práce," zakončil Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?