Už v Německu se může Sébastien Ogier stát předčasně trojnásobným mistrem světa v automobilových soutěžích. Avšak na zdejší soutěži se mu v posledních letech vůbec nedařilo.
Na Rally Deutschland nemá Sébastien Ogier a jeho Volkswagen Motorsport vůbec dobré vzpomínky. Jindy veleúspěšný tým VW domácí soutěž vyhrát ještě nedokázal. "Poslední dva roky byly pro mě katastrofou. Doufám, že se nám to podaří změnit," říká Sébastien Ogier, který zažil v roce 2014 v Německu poměrně těžkou nehodu.
Francouz se ale i předchozími nezdary nechce nechat vyvést z míry. Naopak, díky svému 89 bodovému náskoku v hodnocení šampionátu může v Trieru oslavit svůj již třetí jezdecký titul. K tomu potřebuje získat maximálních 28 bodů a jeho týmový kolega, Jari-Matti Latvala nesmí být lepší než osmý anebo Mads Ostberg a Andreas Mikkelsen nesmí být lepší než čtvrtí.
"Pro mě je to [Rally Deutschland] důležité a pro tým by bylo hezké, kdybychom je mohli potěšit perfektním výsledkem. Leží před námi ale spousta práce," zakončil Ogier.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.