Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, zpochybnil rozhodnutí Citroën Racingu vynechat před Rally Poland klasický předsoutěžní test.
Tento komentář reaguje na slabý výkon továrních posádek na soutěži u našich severních sousedů - Kris Meeke dojel do cíle na 7. místě a Mads Ostberg byl až 9. Oba dva jezdci nebyli schopni z vozu DS 3 WRC vyždímat maximum.
Meeke před soutěží na shakedownu havaroval, Ostberg během soutěže řekl, že jej doslova šokuje rychlost, jakou se v Polsku jezdí - po spíše pomalejší Sardinii se není čemu divit. Nor pak celou soutěž laboroval s nastavením auta.
"S takovým výsledkem nemůžeme být spokojeni. Zřejmě jsme podcenili dopad toho, že vynecháme specifický, předsoutěžní test zaměřený na tuto rally. Teď už se soustřeďujeme na přípravu před Rally Finland. Na této soutěži už v minulosti naši jezdci ukázali, že dokáží zajet dobré výsledky," říká Yves Matton.
Citroën Racing už potvrdil, že na víkend před soutěží ve Finsku plánuje předsoutěžní test.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.