Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, zpochybnil rozhodnutí Citroën Racingu vynechat před Rally Poland klasický předsoutěžní test.
Tento komentář reaguje na slabý výkon továrních posádek na soutěži u našich severních sousedů - Kris Meeke dojel do cíle na 7. místě a Mads Ostberg byl až 9. Oba dva jezdci nebyli schopni z vozu DS 3 WRC vyždímat maximum.
Meeke před soutěží na shakedownu havaroval, Ostberg během soutěže řekl, že jej doslova šokuje rychlost, jakou se v Polsku jezdí - po spíše pomalejší Sardinii se není čemu divit. Nor pak celou soutěž laboroval s nastavením auta.
"S takovým výsledkem nemůžeme být spokojeni. Zřejmě jsme podcenili dopad toho, že vynecháme specifický, předsoutěžní test zaměřený na tuto rally. Teď už se soustřeďujeme na přípravu před Rally Finland. Na této soutěži už v minulosti naši jezdci ukázali, že dokáží zajet dobré výsledky," říká Yves Matton.
Citroën Racing už potvrdil, že na víkend před soutěží ve Finsku plánuje předsoutěžní test.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?