Robertu Kubicovi se nedaří sbírat body, a tak není s dosavadním průběhem sezony spokojen. Polák přesně ví, ve kterých oblastech se musí zlepšit. Před nadcházejícím víkendem je na něj vyvíjen enormní tlak, protože se jede jeho domácí soutěž.
Roberta Kubicu i nadále soutěžení baví - i přes problémy s týmem (a následnou změnu) i nedostatek bodů na jeho kontě. Bodové konto však, podle názoru Poláka, neodráží ztrátu, kterou na celo MS má.
"S mým rozpočtem, mými zkušenostmi a rizikem, které podstupuji, byl odstup OK. Je jasné, že zvládnu jet rychleji, jenže teď se u toho může pokazit spousta věcí. Ve spoustě situací mi ještě chybí instinkt rally jezdce. Často jsou to maličkosti - ale následky nejsou pozitivní. I když jsem měl trošku smůlu, tak zatím se svým výkonem v této sezoně nejsem spokojen," říká jezdec pro 'Motorsport-aktuell'.
Aby získal potřebné zkušenosti, chce Kubica sedět v autě častěji a "mezi soutěžemi jezdit menší soutěže." Jenže tyto soutěže je třeba zaplatit a s financemi je to u bývalého pilota F1 natěsno: "Nikdo v MS nejezdí s vozem WRC s nižším rozpočtem jako já.
V roce 2013 jsem si sezonu ve WRC2 zaplatil z větší části z vlastní kapsy. V roce 2014 nastoupil polský petrolejářský koncern, Lotos, jako můj hlavní sponzor. Letos jsem před Vánocemi neměl na tuto sezonu ještě ani Euro jisté, ale rozhodnutí muselo padnout."
O víkendu čeká 30 letého soutěžáka domácí rally v Polsku, kde by se chtěl před domácími fanoušky ukázat. "Pojedu tam podruhé s WRC a soutěž bude pro nás všechny kompletně nová, protože pořadatelé přišli s novými úseky [80 % rychlostních zkoušek]. Chci samozřejmě získat nejlepší možný výsledek. Ale musíme zvolit kompromis mezi rozumným tempem, sbíráním zkušeností a ziskem bodů."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.