Kris Meeke si uvědomuje, že pouhé vítězství z Argentiny mu jeho místo továrního jezdce nezajistí. Tomu odpovídá i jeho motivace pro další soutěže. Severní Ir doufá, že do podzimu, kdy se bude rozhodovat o složení továrního týmu, předvede dostatečný počet dobrých výsledků.
Rozhodnutí by mělo padnout v září - tehdy by se měl šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, rozhodnout, kteří jezdci pojedou s DS 3 WRC příští rok. Jak Mads Ostberg tak Kris Meeke mají smlouvy platné jenom do konce této sezony.
Oba jezdci chtějí ve francouzském týmu setrvat. Především z Meekea by se mohl pro další sezonu vyvinout už opravdový kandidát na titul, tedy pokud se bude nadále zlepšovat. "Narozdíl od ostatních továrních jezdců jsem i přes mých 35 let stále relativní nováček," říká Kris Meeke.
"Mám smlouvu na rok a doufám, že budu i v sezoně 2016 sedět v DS 3 WRC. Myslím, že si se mnou tým promluví v září. Do té doby se budu snažit rozhodnutí ovlivnit svými výsledky," slibuje učeň Colina McRae. Ve srovnání s ostatními TOP jezdci mu sice chybí zkušenosti, jezdec je ale i tak pyšný na svoje výsledky.
Vítězství v Argentině nestačí, uvědomuje si jezdec
"Jari-Matti Latvala už jel v Argentině po osmé a už tam také vyhrál. My jsme tam byli teprve podruhé a od startu jsme byli minimálně stejně rychlí jako on. Také Andrease Mikkelsena jsme měli pod kontrolou. Také v Portugalsku to šlo dobře.
Analýza dat našich inženýrů ukázala, že jsme oba úvodní dny byly o 0,07 sekundy na kilometr pomalejší než pozdější vítěz Jari-Matti Latvala. On byl na trati sedmý, my jsme jeli o dvě místa před ním - zcela jasně jsme tedy neměli žádnou výhodu."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?