Kris Meeke si uvědomuje, že pouhé vítězství z Argentiny mu jeho místo továrního jezdce nezajistí. Tomu odpovídá i jeho motivace pro další soutěže. Severní Ir doufá, že do podzimu, kdy se bude rozhodovat o složení továrního týmu, předvede dostatečný počet dobrých výsledků.
Rozhodnutí by mělo padnout v září - tehdy by se měl šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, rozhodnout, kteří jezdci pojedou s DS 3 WRC příští rok. Jak Mads Ostberg tak Kris Meeke mají smlouvy platné jenom do konce této sezony.
Oba jezdci chtějí ve francouzském týmu setrvat. Především z Meekea by se mohl pro další sezonu vyvinout už opravdový kandidát na titul, tedy pokud se bude nadále zlepšovat. "Narozdíl od ostatních továrních jezdců jsem i přes mých 35 let stále relativní nováček," říká Kris Meeke.
"Mám smlouvu na rok a doufám, že budu i v sezoně 2016 sedět v DS 3 WRC. Myslím, že si se mnou tým promluví v září. Do té doby se budu snažit rozhodnutí ovlivnit svými výsledky," slibuje učeň Colina McRae. Ve srovnání s ostatními TOP jezdci mu sice chybí zkušenosti, jezdec je ale i tak pyšný na svoje výsledky.
Vítězství v Argentině nestačí, uvědomuje si jezdec
"Jari-Matti Latvala už jel v Argentině po osmé a už tam také vyhrál. My jsme tam byli teprve podruhé a od startu jsme byli minimálně stejně rychlí jako on. Také Andrease Mikkelsena jsme měli pod kontrolou. Také v Portugalsku to šlo dobře.
Analýza dat našich inženýrů ukázala, že jsme oba úvodní dny byly o 0,07 sekundy na kilometr pomalejší než pozdější vítěz Jari-Matti Latvala. On byl na trati sedmý, my jsme jeli o dvě místa před ním - zcela jasně jsme tedy neměli žádnou výhodu."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?