Kris Meeke si uvědomuje, že pouhé vítězství z Argentiny mu jeho místo továrního jezdce nezajistí. Tomu odpovídá i jeho motivace pro další soutěže. Severní Ir doufá, že do podzimu, kdy se bude rozhodovat o složení továrního týmu, předvede dostatečný počet dobrých výsledků.
Rozhodnutí by mělo padnout v září - tehdy by se měl šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, rozhodnout, kteří jezdci pojedou s DS 3 WRC příští rok. Jak Mads Ostberg tak Kris Meeke mají smlouvy platné jenom do konce této sezony.
Oba jezdci chtějí ve francouzském týmu setrvat. Především z Meekea by se mohl pro další sezonu vyvinout už opravdový kandidát na titul, tedy pokud se bude nadále zlepšovat. "Narozdíl od ostatních továrních jezdců jsem i přes mých 35 let stále relativní nováček," říká Kris Meeke.
"Mám smlouvu na rok a doufám, že budu i v sezoně 2016 sedět v DS 3 WRC. Myslím, že si se mnou tým promluví v září. Do té doby se budu snažit rozhodnutí ovlivnit svými výsledky," slibuje učeň Colina McRae. Ve srovnání s ostatními TOP jezdci mu sice chybí zkušenosti, jezdec je ale i tak pyšný na svoje výsledky.
Vítězství v Argentině nestačí, uvědomuje si jezdec
"Jari-Matti Latvala už jel v Argentině po osmé a už tam také vyhrál. My jsme tam byli teprve podruhé a od startu jsme byli minimálně stejně rychlí jako on. Také Andrease Mikkelsena jsme měli pod kontrolou. Také v Portugalsku to šlo dobře.
Analýza dat našich inženýrů ukázala, že jsme oba úvodní dny byly o 0,07 sekundy na kilometr pomalejší než pozdější vítěz Jari-Matti Latvala. On byl na trati sedmý, my jsme jeli o dvě místa před ním - zcela jasně jsme tedy neměli žádnou výhodu."
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.