Kris Meeke si uvědomuje, že pouhé vítězství z Argentiny mu jeho místo továrního jezdce nezajistí. Tomu odpovídá i jeho motivace pro další soutěže. Severní Ir doufá, že do podzimu, kdy se bude rozhodovat o složení továrního týmu, předvede dostatečný počet dobrých výsledků.
Rozhodnutí by mělo padnout v září - tehdy by se měl šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, rozhodnout, kteří jezdci pojedou s DS 3 WRC příští rok. Jak Mads Ostberg tak Kris Meeke mají smlouvy platné jenom do konce této sezony.
Oba jezdci chtějí ve francouzském týmu setrvat. Především z Meekea by se mohl pro další sezonu vyvinout už opravdový kandidát na titul, tedy pokud se bude nadále zlepšovat. "Narozdíl od ostatních továrních jezdců jsem i přes mých 35 let stále relativní nováček," říká Kris Meeke.
"Mám smlouvu na rok a doufám, že budu i v sezoně 2016 sedět v DS 3 WRC. Myslím, že si se mnou tým promluví v září. Do té doby se budu snažit rozhodnutí ovlivnit svými výsledky," slibuje učeň Colina McRae. Ve srovnání s ostatními TOP jezdci mu sice chybí zkušenosti, jezdec je ale i tak pyšný na svoje výsledky.
Vítězství v Argentině nestačí, uvědomuje si jezdec
"Jari-Matti Latvala už jel v Argentině po osmé a už tam také vyhrál. My jsme tam byli teprve podruhé a od startu jsme byli minimálně stejně rychlí jako on. Také Andrease Mikkelsena jsme měli pod kontrolou. Také v Portugalsku to šlo dobře.
Analýza dat našich inženýrů ukázala, že jsme oba úvodní dny byly o 0,07 sekundy na kilometr pomalejší než pozdější vítěz Jari-Matti Latvala. On byl na trati sedmý, my jsme jeli o dvě místa před ním - zcela jasně jsme tedy neměli žádnou výhodu."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?