Sébastien Ogier varuje své rivaly, že nehodlá slevit ve své snaze o zisk třetího titulu v řadě.
Sébastien Ogier si svým čtvrtým vítězstvím ze šesti závodů sezony vypracoval na čele tabulky již 66 bodový náskok. Nejblíže je mu Mads Ostberg, který má ale na svém kontě "jen" 67 bodů.
Francouz navíc vyhrál i extra body z Power Stage. V cíly soutěže, v přístavu v Alghero, pak slíbil, že nehodlá měnit svoji strategii - vyhrávat. "Dokud si nebudu jistý tím, že budu na konci roku mistrem světa, tak budu chtít získat maximum bodů z každé soutěže, protože jeden nikdy neví.
Je to sport, ve kterém se toho může hodně stát. Občas máte hodně smůly, ale momentálně jde všechno dobře. Není žádný důvod pro to, aby se něco měnilo." Jezdec Volkswagenu přiznává, že vítězství na středozemním ostrově je víc, než v co čekal.
"Čekal jsem, že čistěním tratě hodně ztratím. Myslel jsem, že z toho musím vytěžit maximum bodů, měl jsem v šampionátu dobrý náskok. Nakonec jsem na Sardinii ještě o hodně navýšil a odjíždím odsud s fantastickým vedením."
"Myslím, že jsme odjeli opravdu dobrou rally, možná ne perfektní, protože jsem udělal pár drobných chyb, ale nic speciálního. Museli jsme hodně přemýšlet, protože ve druhých průjezdech byly zkoušky občas hodně drsné. Klíčem k úspěchu v těchto podmínkách bylo netlačit tolik 'na pilu', ale udržet auto pohromadě."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.