Šef továrního Hyundai věří, že je jeho tým na Sardinii dobře připraven a také motivován.
Tým nasadí dva vozy v rámci továrního Hyundai Shell World Rally Teamu, s nimiž klasicky pojedou Thierry Neuville a Dani Sordo, ve druhém týmu, Hyundai Mobis, se představí Hayden Paddon a také Kevin Abbring. Paddon jel poprvé s Hyundai před rokem právě v Itálii.
Tým se připravoval na soutěže v Portugalsku a Sardinii v rámci jednoho testu, který se uskutečnil v Portugalsku, ale už v dubnu. Šéf továrního týmu, Michel Nandan, říká: "Na tuto soutěž jsme se hodně připravovali.
Tým přijíždí s hodně velkou motivací z Portugalska, kde Dani i Hayden dojeli v TOP8. Z loňské zdejší soutěže jsme se hodně naučili. Vloni jsme zde poprvé na zkoušce zajeli 1. a 2. čas. Doufáme, že prokážeme, že jsme se za tu dobu zlepšili.
Hyundai i20 WRC od té doby vyhrál 9 rychlostních zkoušek. To nás utvrzuje v tom, že jsme schopni bojovat proti těm nejlepším." Podle Nandana se zvláště Neuville připravoval na Sardinii tvrdě, protože na posledních dvou soutěžích havaroval.
"Udělá vše, aby se vrátil zpět do svého rytmu." Vloni se start do šotolinové soutěže týmu Hyundai povedl - Neuville vytěžil maximum ze své startovní pozice a po dopolední sekci vedl. Jenže na RZ5 musel zastavit, aby opravil poškozené zavěšení kola, což ho stálo 23 minut.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.