Třetí pilot týmu Hyundai, Hayden Paddon, se od Sardinie může těšit na řazení pádlem pod volantem. Tedy na věc, která je ve WRC znovu povolená od začátku letošní sezony a tovární jezdci ji používají už od dubna.
Zatímco tovární piloti Thierry Neuville a Dani Sordo mohou využívat výhod řazení pádlem pod volantem už od dubnové Rally Argentina, tak Novozélanďan Hayden Paddon si na ulehčení své práce musel počkat. Třetí pilot Huyndai, který ale jede za zvláštní tým Hyundai Motorsport N, bude pádly řadit až na soutěži na Sardinii, která se jede v půli června.
Přesně na této soutěži mimochodem vloni absolvoval svůj debut za volantem Hyundai i20 WRC. "Doposud jsme jezdili se starší specifikací auta, ale teď čekáme na několik vyplepšení," řekl Hayden Paddon pro wrc.com. "Nestěžuji si, protože jako třetí jezdec v týmu mám tuto roli. Zároveň se soustřeďuji na to, abych se učil a byl trpělivý. A když přijdou novinky, tak za ně budu vděčný."
Paddonovi se letos poměrně daří. V Portugalsku dokázal během soutěže držet krok se svým značkovým kolegou, Danim Sordem. Nakonec ale bral 28 letý Paddon osmé místo. "Byli jsme mnohem konkurenceschopnější než v minulosti. Jednoduše jsme byli blíže [konkurenci]."
(foto: Hyundai Motorsport/McKlein)
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?