VIDEO; Problém se vstřikovacími tryskami vyřadil v Argentině oba tovární jezdce Volkswagenu. Ve Wolfsburgu začali inženýři problém okamžitě řešit, na jeho odstranění museli obětovat jednoho "žolíka".
Příčina problému, který vyřadil Latvalu i Ogiera v Argentině, byla nalezena: "Část vstřikovací trysky se rozpadla a ulomené fragmenty zablokovaly mechanismus trysky, která poté nemohla správně pracovat," popsal Dr. Donatus Wichelhaus odpovědný za vývoj motoru pro VW Polo R WRC.
V důsledku této poruchy se do válce dostala až moc velká dávka benzínu, což vysoce propracovanému 4 válcovému 1,6l turbomotoru nedělá dobře. Wichelhaus se svým týmem na situaci okamžitě zareagovali, aby se stejný problém v Portugalsku již neobjevil.
Protože však vstřikovací tryska spadá do současné homologace, musel tým využít takzvaný žolík. Tento díl dodává Volkswagenu externí dodavatel - firma Bosch. Po využití žolíku může tým inovaci nasadit.
Volkswagen Motorsport aktuálně testuje před Rally Portugal na šotolinových tratích tohoto státu, nicméně problém s motorem se opakoval (nevíme, jestli šlo opět o stejnou závadu), jak dokazuje video:
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?