Jezdci Citroënu, Kris Meeke a Mads Ostberg, vedou soutěž v Argentině před posledním dnem s poměrně slušným náskokem na Jariho-Mattiho Latvalu.
Do cíle už zbývá jen 32,64 měřených kilometrů. Mnohým by se tak mohlo zdát, že Citroën přistoupí k týmové režii a určí svým jezdcům pořadí, v jakém mají dokončit soutěž. Yves Matton, šéf týmu, ale o něčem takovém nechce slyšet. "Řekl jsem jim to samé, co od nich žádám od začátku víkendu a to je, že chci mít na konci dvě auta na dobrých pozicích.
V tomto případě a s odstupy, které mají, jsou dostatečně chytří na to, aby věděli, co mají dělat. OK, dvě zkuošky do cíle možná není až tolik moc. Ale víme, že El Condor byla vždycky těžká zkouška, na které se může stát cokoliv.
Ohrozí Meekea ještě Ostberg? (foto: Citroën Racing)
Jasně, když máte dvě auta [na čele], tak je to vždy větší pohoda. Už dlouhou dobu čekáme na dobrý výsledek, zvláště pak na vítězství. Všichni v týmu tvrdě pracovali, toto by bylo skvělé poděkování pro naše zaměstnance."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.