Jezdci Citroënu, Kris Meeke a Mads Ostberg, vedou soutěž v Argentině před posledním dnem s poměrně slušným náskokem na Jariho-Mattiho Latvalu.
Do cíle už zbývá jen 32,64 měřených kilometrů. Mnohým by se tak mohlo zdát, že Citroën přistoupí k týmové režii a určí svým jezdcům pořadí, v jakém mají dokončit soutěž. Yves Matton, šéf týmu, ale o něčem takovém nechce slyšet. "Řekl jsem jim to samé, co od nich žádám od začátku víkendu a to je, že chci mít na konci dvě auta na dobrých pozicích.
V tomto případě a s odstupy, které mají, jsou dostatečně chytří na to, aby věděli, co mají dělat. OK, dvě zkuošky do cíle možná není až tolik moc. Ale víme, že El Condor byla vždycky těžká zkouška, na které se může stát cokoliv.
Ohrozí Meekea ještě Ostberg? (foto: Citroën Racing)
Jasně, když máte dvě auta [na čele], tak je to vždy větší pohoda. Už dlouhou dobu čekáme na dobrý výsledek, zvláště pak na vítězství. Všichni v týmu tvrdě pracovali, toto by bylo skvělé poděkování pro naše zaměstnance."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?