Jezdci Citroënu, Kris Meeke a Mads Ostberg, vedou soutěž v Argentině před posledním dnem s poměrně slušným náskokem na Jariho-Mattiho Latvalu.
Do cíle už zbývá jen 32,64 měřených kilometrů. Mnohým by se tak mohlo zdát, že Citroën přistoupí k týmové režii a určí svým jezdcům pořadí, v jakém mají dokončit soutěž. Yves Matton, šéf týmu, ale o něčem takovém nechce slyšet. "Řekl jsem jim to samé, co od nich žádám od začátku víkendu a to je, že chci mít na konci dvě auta na dobrých pozicích.
V tomto případě a s odstupy, které mají, jsou dostatečně chytří na to, aby věděli, co mají dělat. OK, dvě zkuošky do cíle možná není až tolik moc. Ale víme, že El Condor byla vždycky těžká zkouška, na které se může stát cokoliv.
Ohrozí Meekea ještě Ostberg? (foto: Citroën Racing)
Jasně, když máte dvě auta [na čele], tak je to vždy větší pohoda. Už dlouhou dobu čekáme na dobrý výsledek, zvláště pak na vítězství. Všichni v týmu tvrdě pracovali, toto by bylo skvělé poděkování pro naše zaměstnance."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?