Jezdec Volkswagenu, Jari-Matti Latvala, řekl, že onboard videa Colina McRae mu pomohly získat zpět jeho motivaci před nadcházející soutěží v Argentině.
Jari-Matti Latvala zažil dvě nepovedené soutěže - ve Švédsku a v Mexiku nezískal ani bod. Jeho naděje na titul tak dostaly vážnou ránu, vždyť na dominantního Ogiera po třech soutěžích ztrácí už 62 bodů. V rozhovoru pro server wrc.com Latvala řekl, že se cítí odpočatý po šesti týdenech dovolené, které od Rally Mexiko uběhly. Finovi prý pomohlo sledování onboard videí mistra světa z roku 1995, Colina McRae.
"Když vyrazíte na dovolenou, tak jste v kompletně odlišném prostředí, děláte a pozorujete odlišné věci. Dva týdny jsem na rally nemyslel," řekl Jari-Matti Latvala moderátorovi pořadu WRC Live, Becsu Williamsovi. "Pak jsem měl jednodenní test ve Španělsku. Dostal jsem se zpět do auta a cítil jsem se opravdu dobře. Pak jsem asi týden poté sledoval klasická onboard videa z 90. let s Colinem McRae v Subaru Impreze WRC a Fordu Focus WRC.
Nejlepší výkon letos Latvala předvedl na Monte Carlu(foto: Red Bull)
Sledujete to a říkáte si: 'Wow, chtěl bych to udělat taky tak. Chtěl bych jet tu zkoušku jako on - zkoušky jsou pak perfektní, když jde všechno dobře. Chci to!' OK, byly to velmi, velmi těžké časy. Když uděláte dvě chyby po sobě, tak je to psychicky těžké. Ale měl jsem dobrou pauzu a teď jsem motivovaný, abych přijel zpět do Argentiny a začal řídit - jel si opět pro dobré výsledky a pokusil se dostat sám sebe zpět do boje."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.