Jezdec Volkswagenu, Jari-Matti Latvala, řekl, že onboard videa Colina McRae mu pomohly získat zpět jeho motivaci před nadcházející soutěží v Argentině.
Jari-Matti Latvala zažil dvě nepovedené soutěže - ve Švédsku a v Mexiku nezískal ani bod. Jeho naděje na titul tak dostaly vážnou ránu, vždyť na dominantního Ogiera po třech soutěžích ztrácí už 62 bodů. V rozhovoru pro server wrc.com Latvala řekl, že se cítí odpočatý po šesti týdenech dovolené, které od Rally Mexiko uběhly. Finovi prý pomohlo sledování onboard videí mistra světa z roku 1995, Colina McRae.
"Když vyrazíte na dovolenou, tak jste v kompletně odlišném prostředí, děláte a pozorujete odlišné věci. Dva týdny jsem na rally nemyslel," řekl Jari-Matti Latvala moderátorovi pořadu WRC Live, Becsu Williamsovi. "Pak jsem měl jednodenní test ve Španělsku. Dostal jsem se zpět do auta a cítil jsem se opravdu dobře. Pak jsem asi týden poté sledoval klasická onboard videa z 90. let s Colinem McRae v Subaru Impreze WRC a Fordu Focus WRC.
Nejlepší výkon letos Latvala předvedl na Monte Carlu(foto: Red Bull)
Sledujete to a říkáte si: 'Wow, chtěl bych to udělat taky tak. Chtěl bych jet tu zkoušku jako on - zkoušky jsou pak perfektní, když jde všechno dobře. Chci to!' OK, byly to velmi, velmi těžké časy. Když uděláte dvě chyby po sobě, tak je to psychicky těžké. Ale měl jsem dobrou pauzu a teď jsem motivovaný, abych přijel zpět do Argentiny a začal řídit - jel si opět pro dobré výsledky a pokusil se dostat sám sebe zpět do boje."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?