Jezdec Volkswagenu, Jari-Matti Latvala, řekl, že onboard videa Colina McRae mu pomohly získat zpět jeho motivaci před nadcházející soutěží v Argentině.
Jari-Matti Latvala zažil dvě nepovedené soutěže - ve Švédsku a v Mexiku nezískal ani bod. Jeho naděje na titul tak dostaly vážnou ránu, vždyť na dominantního Ogiera po třech soutěžích ztrácí už 62 bodů. V rozhovoru pro server wrc.com Latvala řekl, že se cítí odpočatý po šesti týdenech dovolené, které od Rally Mexiko uběhly. Finovi prý pomohlo sledování onboard videí mistra světa z roku 1995, Colina McRae.
"Když vyrazíte na dovolenou, tak jste v kompletně odlišném prostředí, děláte a pozorujete odlišné věci. Dva týdny jsem na rally nemyslel," řekl Jari-Matti Latvala moderátorovi pořadu WRC Live, Becsu Williamsovi. "Pak jsem měl jednodenní test ve Španělsku. Dostal jsem se zpět do auta a cítil jsem se opravdu dobře. Pak jsem asi týden poté sledoval klasická onboard videa z 90. let s Colinem McRae v Subaru Impreze WRC a Fordu Focus WRC.
Nejlepší výkon letos Latvala předvedl na Monte Carlu(foto: Red Bull)
Sledujete to a říkáte si: 'Wow, chtěl bych to udělat taky tak. Chtěl bych jet tu zkoušku jako on - zkoušky jsou pak perfektní, když jde všechno dobře. Chci to!' OK, byly to velmi, velmi těžké časy. Když uděláte dvě chyby po sobě, tak je to psychicky těžké. Ale měl jsem dobrou pauzu a teď jsem motivovaný, abych přijel zpět do Argentiny a začal řídit - jel si opět pro dobré výsledky a pokusil se dostat sám sebe zpět do boje."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?