Toyota Motorsport přidává do svého týmu dalšího mladíka. Fin Teemu Suninen doplňuje nově vznikající tým.
21letý Fin se připojuje k dalšímu mladíkovi ve službách japonské značky, Ericu Camillimu. Vedle zkušeného dua testovacích pilotů - Stéphane Sarrazin a Sebastian Lindholm - budou hlavně pracovat na vývoji Toyoty Yaris WRC.
Teemu Suninen navíc letos pojede v šampionátu WRC3 (6 soutěží), sveze se také ve 2 případech ve WRC2. Eric Camilli má v plánu šampionát WRC2, na Monte Carlu vyjel 4. místo - starty obou jezdců bude zastřešovat tým Oreca.
Má se za to, že oba pojedou v Portugalsku, Itálii, Finsku, Německu a Francii. Camilli pak zakončí svoji sezonu ve Španělsku. Suninen by měl jet ještě v Polsku a ve Walesu s Fabii S2000. Teemu jezdil dříve závody motokár, v rally debutoval v roce 2013, vloni ve Finsku vyhrál Fiesta Sport Trophy.
Jméno si udělal vloni ve Finsku, když vyhrál ve WRC3 hned poprvé, co do tohoto šampionátu nastoupil: "Toyota má v rally velké jméno, dobrou reputaci a skvělou historii. Je mi velkou ctí být vybrán TMG do jejich týmu a účastnit se jejich návratu. Už se nemohu dočkat, až odstartujeme. Dám do toho maximum, abych splatil důvěru ve mě vloženou," řekl mladík.
"Cílem je učit se jak jen to bude možné. Stále jsem na kraji své kariéry. Chci s týmem růst. Už se těším na spolupráci se Stéphanem, Ericem a Sebastianem. V týmu panuje pozitivní a profesionální atmosféra, což je hodně motivační," dodal Teemu.
Prezident týmu Toyota Motorsport, Yoshiaki Kinoshita, řekl, že oba mladíci na něj od začátku spolupráce udělali velký dojem: "Oba mají v rally obrovský potenciál. Jsou extrémně rychlí, inteligentní, ale také mají dobrou metodologii. To jsou kvality, které je třeba mít, abyste v této disciplníně uspěli.
Vloni jsme testovali několik mladíků a oba, Eric i Teemu, vystoupili pro svůj velký potenciál. Očekáváme tedy, že s týmem porostou."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.