Nečekané se stalo skutečností. Kevina Abbringa čeká ve Švédsku první závod s vozem WRC.
Dani Sordo spadl při tréninku z horského kola a zlomil si dvě žebra, proto musí vynechat Rally Sweden. Hyundai na nastalou situaci musel rychle zareagovat, a tak posadil pro Švédsko do auta s číslem 8 Haydena Paddona a jeho i20 WRC s číslem 20 převezme Kevin Abbring. Pro Holanďana jde přitom nejen o první start s WRC, ale poprvé pojede také ve Švédsku.
"Já i můj spolejezdec, Sebastian Marshall, to bereme jako součást učebního procesu a uděláme cokoliv, abychom týmu pomohli. Je to jako být vhozen do studené vody, ale mám rád tyto výzvy," řekl jezdec. Hyundai se na sněžnou rally připravoval v prosinci, test měl 4 dny - 2 dny pro oba jezdce (Neuvilla a Sorda).
Další dva dny se testovalo tento týden. Thierry Neuville a Hayden Paddon jezdili po půl dni, Kevin Abbring testoval jeden den (test se koná dnes). "Vloni bylo Švédsko těžkým testem pro náš mladý tým. Hodně jsme se toho tehdy naučili a teď to chceme využít v praxi," říká šéf týmu Michel Nandan.
Vloni Hyundai ve Švédsku trápilo chatrné zavěšení kol
Tým tedy bude nejvíce sázet na Neuvilla, jehož nejlepším výsledkem je 5. místo z roku 2013. Vloni zajel Belgičan dva druhé nejrychlejší časy. "Švédsko je jediná sněhová rally roku. Na tomto povrchu mám malé zkušenosti. Startoval jsem zde třikrát a i když to bylo obtížné, tak jsem se toho hodně naučil," říká Thierry Neuville.
"Ve svém čtvrtém startu chci zlepšit rychlost a sebedůvěru. Když nejezdíte za těchto podmínek od mala, tak se těžko hledá rytmus. Už jsem zde zajel některé zajímavé mezičasy a vloni jsem s Hyundai zajel dva třetí nejrychlejší časy [ve skutečnosti druhé]. Na nich chci stavět."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?