Nečekané se stalo skutečností. Kevina Abbringa čeká ve Švédsku první závod s vozem WRC.
Dani Sordo spadl při tréninku z horského kola a zlomil si dvě žebra, proto musí vynechat Rally Sweden. Hyundai na nastalou situaci musel rychle zareagovat, a tak posadil pro Švédsko do auta s číslem 8 Haydena Paddona a jeho i20 WRC s číslem 20 převezme Kevin Abbring. Pro Holanďana jde přitom nejen o první start s WRC, ale poprvé pojede také ve Švédsku.
"Já i můj spolejezdec, Sebastian Marshall, to bereme jako součást učebního procesu a uděláme cokoliv, abychom týmu pomohli. Je to jako být vhozen do studené vody, ale mám rád tyto výzvy," řekl jezdec. Hyundai se na sněžnou rally připravoval v prosinci, test měl 4 dny - 2 dny pro oba jezdce (Neuvilla a Sorda).
Další dva dny se testovalo tento týden. Thierry Neuville a Hayden Paddon jezdili po půl dni, Kevin Abbring testoval jeden den (test se koná dnes). "Vloni bylo Švédsko těžkým testem pro náš mladý tým. Hodně jsme se toho tehdy naučili a teď to chceme využít v praxi," říká šéf týmu Michel Nandan.
Vloni Hyundai ve Švédsku trápilo chatrné zavěšení kol
Tým tedy bude nejvíce sázet na Neuvilla, jehož nejlepším výsledkem je 5. místo z roku 2013. Vloni zajel Belgičan dva druhé nejrychlejší časy. "Švédsko je jediná sněhová rally roku. Na tomto povrchu mám malé zkušenosti. Startoval jsem zde třikrát a i když to bylo obtížné, tak jsem se toho hodně naučil," říká Thierry Neuville.
"Ve svém čtvrtém startu chci zlepšit rychlost a sebedůvěru. Když nejezdíte za těchto podmínek od mala, tak se těžko hledá rytmus. Už jsem zde zajel některé zajímavé mezičasy a vloni jsem s Hyundai zajel dva třetí nejrychlejší časy [ve skutečnosti druhé]. Na nich chci stavět."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?