Dnes se nám dostalo oficiálního potvrzení toho, o čem se mluvilo již dlouho. Korsika se vrací do WRC, když bude hostit francouzský podnik. Jednání mezi FFSA a místními úřady tedy dopadla dobře. Otázkou však zůstává, kde se pojede podnik ME?
Francouzský podnik, který je letos na programu od 1. do 4. října, se po sedmileté pauze vrací na Korsiku. FFSA (Fédération Française du Sport Automobile) dnes oficiálně potvrdila návrat středomořského ostrova do šampionátu poté, co jsme se museli rozloučit s Alsaskem. Detailnější informace ohledně časového harmonogramu nebo tratí RZ bychom se měli dozvědět časem.
Tomuto rozhodnutí předcházela různá jednání mezi promotérem WRC, pořadateli a FIA. WRC Promoter GmbH několikrát řekl, že závod MS na ostrově neodpovídá jeho představě, protože se tím ztíží přístup fanouškům na tuto soutěž. Nakonec se očividně všechny strany dohodly.
Teď tedy musí být dořešena ještě jedna věc - kde se pojede finálový podnik ME? Korsika byla v plánu ME sice na pořadu dne až od 5. do 7. prosince, ale je nepravděpodobné, že by se dva takto významné podniky organizovaly na jednom místě v rámci dvou týdnů. Horkým kandidátem na náhradu Korsiky v Evropě je Rally du Var.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?