Před Švédskou rally se dnes objevily dvě novinky. Yuriy Protasov přesedá pro tuto soutěž z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. A Juho Hänninen musel zrušit svůj plánovaný start s DS 3 WRC na zasněžených tratích.
Tým Darnitsa Motorsport dnes přes facebook informoval, že pro Švédsko přesedá jezdec Yuriy Protasov z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. O auto se bude starat M-Sport. Pro Monte Carlo měl DS 3 WRC Ukrajinec pronajatou od týmu D-MAX.
S Fordem Fiesta RS WRC má již zkušenosti z loňského roku, kdy s ním odjel Německo, Francii a Španělsko. Nejlepším výsledkem bylo 11. místo z Německa. Na Monte Carlu dojel do cíle Yuriy Protasov na 16. místě.
Na start se nakonec nepostaví Juho Hänninen, který měl jet s DS 3 WRC. Fin nesehnal na start dostatečné množství finančních prostředků. Informoval o tom spolujezdec Tuominen na twitteru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.