Před Švédskou rally se dnes objevily dvě novinky. Yuriy Protasov přesedá pro tuto soutěž z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. A Juho Hänninen musel zrušit svůj plánovaný start s DS 3 WRC na zasněžených tratích.
Tým Darnitsa Motorsport dnes přes facebook informoval, že pro Švédsko přesedá jezdec Yuriy Protasov z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. O auto se bude starat M-Sport. Pro Monte Carlo měl DS 3 WRC Ukrajinec pronajatou od týmu D-MAX.
S Fordem Fiesta RS WRC má již zkušenosti z loňského roku, kdy s ním odjel Německo, Francii a Španělsko. Nejlepším výsledkem bylo 11. místo z Německa. Na Monte Carlu dojel do cíle Yuriy Protasov na 16. místě.
Na start se nakonec nepostaví Juho Hänninen, který měl jet s DS 3 WRC. Fin nesehnal na start dostatečné množství finančních prostředků. Informoval o tom spolujezdec Tuominen na twitteru.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.