Před Švédskou rally se dnes objevily dvě novinky. Yuriy Protasov přesedá pro tuto soutěž z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. A Juho Hänninen musel zrušit svůj plánovaný start s DS 3 WRC na zasněžených tratích.
Tým Darnitsa Motorsport dnes přes facebook informoval, že pro Švédsko přesedá jezdec Yuriy Protasov z DS 3 WRC do Fordu Fiesta RS WRC. O auto se bude starat M-Sport. Pro Monte Carlo měl DS 3 WRC Ukrajinec pronajatou od týmu D-MAX.
S Fordem Fiesta RS WRC má již zkušenosti z loňského roku, kdy s ním odjel Německo, Francii a Španělsko. Nejlepším výsledkem bylo 11. místo z Německa. Na Monte Carlu dojel do cíle Yuriy Protasov na 16. místě.
Na start se nakonec nepostaví Juho Hänninen, který měl jet s DS 3 WRC. Fin nesehnal na start dostatečné množství finančních prostředků. Informoval o tom spolujezdec Tuominen na twitteru.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.