Rekordní šampion MS v rally, Sébastien Loeb, se jednorázově vrátil do WRC a na trati shakedownu Rally Monte Carlo zajel nejrychlejší čas.
Lépe to pro Seba Loeba asi ani nemohlo začít. Při svém jednorázovém návratu do MS v rally zajel devítinásobný mistr světa hned nejrychlejší čas. Druhý čas navíc zajel Kris Meeke, druhý bodující jezdec Citroënu pro monackou soutěž. Dvě vloni dominantní Pola R WRC v rukou Sébastiena Ogiera a Adrease Mikkelsena však nebyla daleko. Mikkelsen však jede s loňskou evolucí auta, to Ogier s Latvalou mají nová auta.
"Není to vůbec špatný návrat do WRC. Od začátku jsem se v autě cítil dobře, ale vím, že to nebude jednoduchá rally. Předpověď počasí vypada vcelku delikátně, takže moje startovní pozice v hloubi pole může být výhodou, ale i nevýhodou," řekl Seb Loeb.
Výsledky shakedownu Rallly Monte Carlo:01. Sébastien Loeb (Citroën) - 2:21,0min02. Kris Meeke (Citroën) +0,4s03. Sébastien Ogier (Volkswagen) +1,1s04. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +1,2s05. Robert Kubica (Ford) +1,3s06. Elfyn Evans (Ford) +1,4s07. Mads Ostberg (Citroën) +1,8s08. Sébastien Chardonnet (Citroën) +3,7s09. Thierry Neuville (Hyundai) +3,9s09. Dani Sordo (Hyundai) +3,9s10. Thierry Neuville (Hyundai) +3,9s11. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) +4,2s12. Yury Protasov (Citroën) +7,1s13. Ott Tänak (Ford) +7,2s14. Henning Solberg (Ford) +8,2s15. Bryan Bouffier (Ford) +9,7s16. Lorenzo Bertelli (Ford) +15s17. Martin Prokop (Ford) +16s
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?