Když se dva perou, třetí se směje. To by mohlo platit i pro Latvalu, který však na Monte Carlo míří s pokorou. Jari-Matti Latvala, vice-mistr světa z roku 2014, však věří, že letos má dobrou šanci na zisk titulu.
Volkswagen připravil pro Monte Carlo dvě nová Pola R WRC specifikace 2015, která dostanou jezdci hlavního týmu. Latvala si od něj hodně slibuje. Finovi by mohlo pomoci, že byl od začátku u jeho vývoje, o vývoj předchozí specifikace se postaral převážně Ogier.
"Nové auto vypadá dobře a my s Mikkou jsme na tuto sezonu dobře připraveni. Letos budeme moci opět řadit pádly pod volantem, což mám rád. Celkově, nové auto je rychlejší než model z roku 2014. Stejného názoru jsou i kolegové - Sébastien a Andreas.
Nová jsou pravidla také ohledně pořadí, myslím, že to do MS vrátí taktizování. Co se mě týče, tak já chci vyhrát v roce 2015 titul. Je to můj velký sen. Pro začátek bych chtěl vyjet na Monte Carlu umístění v TOP4.
Latvala v roce 2012 na Monte Carlu sahal po vítězství, ale havaroval z prvního místa
Pro mě by to byl velmi dobrý vstup do šampionátu, jde o velmi těžkou soutěž. Ještě nikdy jsem zde nikdy nedojel v TOP5. V této rally nepůjdu do rizika, které by představovalo bojovat o vítězství. Abych byl upřímný, vždy jsem rád, když Monte dojedu," říká Jari-Matti Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?