Bryan Bouffier si nenechá ani v sezoně 2015 ujít Rally Monte Carlo. Stejně jako v sezoně 2014 pojede s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport.
Bryan Bouffier je opět bez továrního kontraktu pro sezonu 2015. Stejně jako v předešlých dvou letech se mu ale povedlo dát dohromady rozpočet pro start na Rally Monte Carlo. V roce 2015 pojede tuto legendární soutěž opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport, v roce 2013 jel s Citroënem DS3 WRC.
V roce 2013 Francouz soutěž dokončil na celkově 5. místě, vloni téměř polovinu soutěže vedl, nakonec byl v cíli klasifikován po souboji se Sébastienem Ogierem na VW Polo R WRC jako druhý. Podaří se letos Francouzovi, který působil i v roli testovacího pilota u Hyundai a v druhé polovině roku 2014 s týmem odjel i několik soutěží, opět překvapit?
Bryan vyhrál Monte Carlo v roce 2011. Tehdy ale nebylo zařazeno do kalendáře MS, nicméně se jelo v kalendáří IRC. "Jsem moc rád, že budu moci jet opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport," komentoval stroze informaci jezdec.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.