Bryan Bouffier si nenechá ani v sezoně 2015 ujít Rally Monte Carlo. Stejně jako v sezoně 2014 pojede s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport.
Bryan Bouffier je opět bez továrního kontraktu pro sezonu 2015. Stejně jako v předešlých dvou letech se mu ale povedlo dát dohromady rozpočet pro start na Rally Monte Carlo. V roce 2015 pojede tuto legendární soutěž opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport, v roce 2013 jel s Citroënem DS3 WRC.
V roce 2013 Francouz soutěž dokončil na celkově 5. místě, vloni téměř polovinu soutěže vedl, nakonec byl v cíli klasifikován po souboji se Sébastienem Ogierem na VW Polo R WRC jako druhý. Podaří se letos Francouzovi, který působil i v roli testovacího pilota u Hyundai a v druhé polovině roku 2014 s týmem odjel i několik soutěží, opět překvapit?
Bryan vyhrál Monte Carlo v roce 2011. Tehdy ale nebylo zařazeno do kalendáře MS, nicméně se jelo v kalendáří IRC. "Jsem moc rád, že budu moci jet opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport," komentoval stroze informaci jezdec.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?