Bryan Bouffier si nenechá ani v sezoně 2015 ujít Rally Monte Carlo. Stejně jako v sezoně 2014 pojede s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport.
Bryan Bouffier je opět bez továrního kontraktu pro sezonu 2015. Stejně jako v předešlých dvou letech se mu ale povedlo dát dohromady rozpočet pro start na Rally Monte Carlo. V roce 2015 pojede tuto legendární soutěž opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport, v roce 2013 jel s Citroënem DS3 WRC.
V roce 2013 Francouz soutěž dokončil na celkově 5. místě, vloni téměř polovinu soutěže vedl, nakonec byl v cíli klasifikován po souboji se Sébastienem Ogierem na VW Polo R WRC jako druhý. Podaří se letos Francouzovi, který působil i v roli testovacího pilota u Hyundai a v druhé polovině roku 2014 s týmem odjel i několik soutěží, opět překvapit?
Bryan vyhrál Monte Carlo v roce 2011. Tehdy ale nebylo zařazeno do kalendáře MS, nicméně se jelo v kalendáří IRC. "Jsem moc rád, že budu moci jet opět s Fordem Fiesta RS WRC od týmu M-Sport," komentoval stroze informaci jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?