Před návratem Sébastiena Loeba do MS panuje napětí, Armin Schwarz, bývalý tovární jezdec, mu však moc velké šance nedává.
Oznámení startu Loeba na Monte Carlu byla velká bomba. Tuto klasickou soutěž už jezdec vyhrál sedmkrát. Loeb se navíc vrací za volant svého mistrovského vozu ze sezon 2011 a 2012, avšak časy se změnily. Francouz vloni jezdil WTCC a po roční pauze se vrátil za volant na Rally du Var.
Po dlouholeté dominanci Loeba a Citroënu v MS teď však převzal žezlo Volkswagen a Ogier. Na Monte Carlu se tedy opět dočkáme duelu obou Sebů. "Je skvělé, že opět dojde na soutěž. Ale zároveň si myslím, že to pro něj [Loeba] bude velmi těžký úkol a jen stěží naváže na předešlé úspěchy," říká Armin Schwarz pro 'motorsport-total'.
Že se blíží konec éry Loeba v MS bylo zřejmé v sezoně 2012, kdy došlo na tvrdý souboj uvnitř Citroënu mezi Loebem a Ogierem. V roce 2013 při 4 startech Loeb vyhrál 2krát a 2krát se radoval Ogier. "Už při své závěrečné sezoně na Ogiera ztrácel. Když jste více než rok pryč, tak nemůžete hned bojovat s Ogierem a Latvalou, kteří jsou rozjetí," míní bývalý jezdec Škody Motorsport. "I proto bude mít Loeb problémy."
Vítěz Španělské rally 1991 tak brzdí očekávání: "Kdyby byl na Monte Carlu třetí, byl by to velký úspěch. Nemyslím si ale, že vyhraje. Z hlediska diváckého zájmu to soutěži určitě pomůže. Pořád se bude o jeho startu hovořit. Obvykle totiž v posledním roce šlo pouze o duel Ogiera a Latvaly, občas se připojil Mikkelsen."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?