Juho Hänninen nezažívá povedenou sezonu. Bývalý tovární jezdec Škody Motorsport letos zažívá v týmu Hyundai samá zklamání. Nejinak tomu je i ve Walesu.
Na prvních dvou zkouškách Rally Wales GB nezajel Fin, ve srovnání s pravidelně startujícím kolegou, špatné časy. Jenže na RZ3 přišla jeho další nehoda. Auto však není nijak závažně poškozené, a tak by měl zítra v rámci Rally2 pokračovat.
"Hned od první rychlostní zkoušky dnes byly podmínky opravdu špatné. Byla to obrovská výzva. Po prvních dvou zkouškách jsem se cítil opravdu dobře i když na trati bylo hodně bláta a poprchávalo. Jenže na RZ3 jsme neudrželi auto na trati a skončili v příkopu.
Nepovedená sezona Hänninena - ve WRC se mu opravdu nedaří tak, jako za dob IRC
Nebylo možné dostat se zpět na trať a my museli vzdát. Tým auto prověří po jeho návratu do servisní zony. Zdá se ale, že budeme schopní se zítra do soutěže vrátit. Doufám, že zítra to bude bezproblémový den," říká Juho Hänninen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?