Juho Hänninen nezažívá povedenou sezonu. Bývalý tovární jezdec Škody Motorsport letos zažívá v týmu Hyundai samá zklamání. Nejinak tomu je i ve Walesu.
Na prvních dvou zkouškách Rally Wales GB nezajel Fin, ve srovnání s pravidelně startujícím kolegou, špatné časy. Jenže na RZ3 přišla jeho další nehoda. Auto však není nijak závažně poškozené, a tak by měl zítra v rámci Rally2 pokračovat.
"Hned od první rychlostní zkoušky dnes byly podmínky opravdu špatné. Byla to obrovská výzva. Po prvních dvou zkouškách jsem se cítil opravdu dobře i když na trati bylo hodně bláta a poprchávalo. Jenže na RZ3 jsme neudrželi auto na trati a skončili v příkopu.
Nepovedená sezona Hänninena - ve WRC se mu opravdu nedaří tak, jako za dob IRC
Nebylo možné dostat se zpět na trať a my museli vzdát. Tým auto prověří po jeho návratu do servisní zony. Zdá se ale, že budeme schopní se zítra do soutěže vrátit. Doufám, že zítra to bude bezproblémový den," říká Juho Hänninen.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.