Juho Hänninen nezažívá povedenou sezonu. Bývalý tovární jezdec Škody Motorsport letos zažívá v týmu Hyundai samá zklamání. Nejinak tomu je i ve Walesu.
Na prvních dvou zkouškách Rally Wales GB nezajel Fin, ve srovnání s pravidelně startujícím kolegou, špatné časy. Jenže na RZ3 přišla jeho další nehoda. Auto však není nijak závažně poškozené, a tak by měl zítra v rámci Rally2 pokračovat.
"Hned od první rychlostní zkoušky dnes byly podmínky opravdu špatné. Byla to obrovská výzva. Po prvních dvou zkouškách jsem se cítil opravdu dobře i když na trati bylo hodně bláta a poprchávalo. Jenže na RZ3 jsme neudrželi auto na trati a skončili v příkopu.
Nepovedená sezona Hänninena - ve WRC se mu opravdu nedaří tak, jako za dob IRC
Nebylo možné dostat se zpět na trať a my museli vzdát. Tým auto prověří po jeho návratu do servisní zony. Zdá se ale, že budeme schopní se zítra do soutěže vrátit. Doufám, že zítra to bude bezproblémový den," říká Juho Hänninen.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.