Dnes byl ve Walesu nejrychlejší v úvodním shakedownu Andreas Mikkelsen s továrním VW Polo R WRC. Nor porazil oba své kolegy, kteří zajeli na desetinu stejný čas. Nejrychlejším autem mimo VW byl Ford Fiesta RS WRC s Robertem Kubicou za volantem.
Trať shakedownu měřila 3,3 kilometru a nejrychleji ji projel Andreas Mikkelsen s vozem VW Polo R WRC. Druhé místo obsadili dva rivalové o letošní titul, Sébastien Ogier a Jari-Matti Latvala. Na svého mladšího kolegu ztratili 0,3s. Čtvrté a páté místo obsadili Fordy, konkrétně Robert Kubica a Ott Tänak. Nejrychlejší Citroën byl na děleném šestém místě (děleném s Evansem) v rukou Krise Meekea. Nejrychlejší Hyundai je na 9. místě v rukou Haydena Paddona.
Výsledky shakedownu:01. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) - 2:01,3 min.02. Sebastien Ogier (Volkswagen) +0,3 03. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) +0,304. Robert Kubica (Ford) +0,905. Ott Tänak (Ford) +1,006. Kris Meeke (Citroen) +1,107. Elfyn Evans (Ford) +1,108. Mikko Hirvonen (Ford) +1,209. Hayden Paddon (Hyundai) +1,910. Mads Östberg (Citroen) +1,911. Thierry Neuville (Hyundai) +2,612. Henning Solberg (Ford) +3,413. Juho Hänninen (Hyundai) +3,614. Martin Prokop (Ford) +4,5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.