V domácím závodu Daniho Sorda ve Španělsku by chtěl jezdec využít výhody v podobě pozdější startovní pozice v páteční šotolinové etapě. Tím by se mohl před asfaltovou části soutěže dostat do dobré pozice.
Soutěže ve Španělsku začíná dnes večer diváckou speciálkou v Barceloně. V pátek čeká na posádky 6 měřených testů na šotolině, v sobotu a neděli pak 10 testů na asfaltu. Vrcholem soutěže je 50 kilometrů dlouhá rychlostní zkouška, která se jede v sobotu hned dvakrát.
Soutěž ve Španělsku představuje zcela specifickou výzvu pro jezdce i týmy, protože v pátek večer musí prakticky přestavět vozy (více o tom, co všechno je třeba na autech změnit, čtěte zde). Tovární tým Hyundai měl v plánu před soutěží důkladnou přípravu: nejprve se konal krátký asfaltový test pro Daniho Sorda, poté se posádky připravovaly na asfaltu.
Vloni ve Španělsku Dani zlomil zavěšení a musel odstoupit
Narozdíl od Francie a Německa je asfaltový povrch ve Španělsku velmi rovný. Tratě se podobají spíše závodnímu okruhu. "První den se jede na šotolině a to budu mít díky mé pozici v tabulce MS dobrou pozici. Už bychom měli mít docela čistou trať. To by nám s ohledem na konečný výsledek mohlo pomoci," odhaduje Dani Sordo.
Co říká Dani na změnu povrchů v rámci soutěže? "Je jednoduché přivyknout si na změnu povrchu, když přecházíte ze šotoliny na asfalt. Na šotolině máte malou přilnavost, na asfaltu velkou. Kdyby to bylo opačně, bylo by to horší."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.