Juho Hänninen dostává od týmu Hyundai ještě jednu šanci. Při závěrečné soutěži roku ve Walesu bude Fin sedět opět za volantem vozu i20 WRC.
Hyundai se chce do konce měsíce rozhodnout, na koho vsadí v příštím roce. Někteří přisuzují největší šance na pozici druhého jezdce týmu Danimu Sordovi, jiní Haydenovi Paddonovi. Bez šance by nemusel být ani Juho Hänninen, který letos zatím za tým odjel pět soutěží.
Jeho problémem však je, že dost často havaroval. Hyundai mu ale důvěřuje, bývalý tovární jezdec Škody Auto totiž dostává ještě jednu šanci a to na Rally Wales GB. Vzhledem k tomu, že Wales se pojede až v listopadu, může tato nominace již něco naznačovat o jezdeckém složení pro příští rok?
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.