Dle Andrease Mikkelsena návrat jeho dřívějšího spolujezdce, Ola Floene, v průběhu sezony do horkého sedadla stál za sérií podiových umístěních, která vyjel v posledních závodech.
Druhé místo z Francie bylo pro Mikkelsena již pátým podiovým umístěním v tomto roce. S Ola Floenem, který se vrátil při červnové Italské rally, získal čtyři z těchto pěti podií. Ola Floene býval navigátorem Mikkelsena od jeho začátků v rally (2006) a úspěšná spolupráce trvala až do sezony 2013.
Pro premiérový rok u VW Mikkelsen nahradil Floeneho Mikko Markkulou. Letos se s tímto Finem rozešel z důvodu "osobních odlišností". "Ola a já se známe opravdu dobře, známe naše silné a slabé stránky, navzájem se podporujeme a motivujeme. Spolupracujeme dobře jako tým - a přesně takto by měl vztah jezdce a spolujezdce vypadat.
Není to tak, že by Ola přišel s něčím úplně novým. Prostě se jen vrátil a odvedl opravdu dobrou práci. Nikdy bych nebyl schopen zajel tyto výsledky, to je jisté. Je mi ctí mít ho v autě." Mikkelsen má blízko k tomu, aby skončil třetí v tabulce jezdců, před Hirvonenem má náskok 50 bodů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?