Stéphane Lefebvre sotva získal titul v JWRC s Citroënem DS3 R3 a už plánuje přesednutí do DS3 R5. Francouz si nový vůz vyzkouší již v nadcházející Katalánské rally a pojede s ním také ve Walesu.
Séphane Lefebvre již svého cíle pro letošní sezonu dosáhl. Na domácí Francouzské rally si chráněnec Sébastiena Loeba 'nasadil korunu' pro mistra JWRC. Jako ocenění za tento úspěch dostává v příští sezoně jezdec od Citroënu starty v WRC2 s DS3 R5.
Aby se jezdec na svůj úkol lépe připravil, pojede už ve Španělsku a Velké Británii s tímto vozem. "Ještě nikdy jsem nestartoval v rally s vozem s pohonem všech kol. Každopádně bude pro mě přesednutí do DS3 R5 velkou výzvou," říká Stéphane.
Zcela bez přípravy však jezdec do vozu Citroën DS3 R5 usednout nebude muset. Při promo akci Citroënu vozil Lefebvre na šotolinovém úseku novináře. Jen doplňme, že letos s podporou Citroënu ve WRC2 jezdí Sébastien Chardonnet.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.