Stéphane Lefebvre sotva získal titul v JWRC s Citroënem DS3 R3 a už plánuje přesednutí do DS3 R5. Francouz si nový vůz vyzkouší již v nadcházející Katalánské rally a pojede s ním také ve Walesu.
Séphane Lefebvre již svého cíle pro letošní sezonu dosáhl. Na domácí Francouzské rally si chráněnec Sébastiena Loeba 'nasadil korunu' pro mistra JWRC. Jako ocenění za tento úspěch dostává v příští sezoně jezdec od Citroënu starty v WRC2 s DS3 R5.
Aby se jezdec na svůj úkol lépe připravil, pojede už ve Španělsku a Velké Británii s tímto vozem. "Ještě nikdy jsem nestartoval v rally s vozem s pohonem všech kol. Každopádně bude pro mě přesednutí do DS3 R5 velkou výzvou," říká Stéphane.
Zcela bez přípravy však jezdec do vozu Citroën DS3 R5 usednout nebude muset. Při promo akci Citroënu vozil Lefebvre na šotolinovém úseku novináře. Jen doplňme, že letos s podporou Citroënu ve WRC2 jezdí Sébastien Chardonnet.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?