M-Sport v Austrálii dosáhne dalšího milníku - bude se pro tento britský tým totiž jednat už o 250. závod MS. Na Rally Australia cestují s pozitivními vzpomínkami Malcolm Wilson i Mikko Hirvonen. Můžeme tedy konečně očekávat zlepšení M-Sportu?
M-Sport se v Austrálii zúčastní svého již 250. závodu v MS. Malcolm Wilson by se svým týmem velice rád navázal na dřívější úspěchy nejen na této soutěži: "Nemohu uvěřit tomu, že tu jsme už tak dlouho. Pro M-Sport je to opravdový milník a kromě toho toto jubileum podtrhuje tvrdou práci a angažmá každého jednotlivého člena týmu."
"Během těch 250 závodů jsme stáli více jak 200 krát na podiu, oslavili přes 50 vítězství a pro Ford získali dva mistrovské tituly. Snad budeme v dalších 250 závodech stejně úspěšní!" V Austrálii M-Sport triumfoval už třikrát a pod všemi úspěchy je podepsán Mikko Hirvonen. Podiová kvóta Fina je tak 67%. A podium je pro něj cílem i v roce 2014.
"V Austrálii jsem slavil v roce 2006 moje první vítězství. Samozřejmě mě s tím pojí jedinečné vzpomínky. Je skvělé jezdit ty zkoušky, kromě toho jsou docela podobné těm ve Finsku. Cítím se tedy trochu tak, jako bych přijel domů," říká Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?