M-Sport v Austrálii dosáhne dalšího milníku - bude se pro tento britský tým totiž jednat už o 250. závod MS. Na Rally Australia cestují s pozitivními vzpomínkami Malcolm Wilson i Mikko Hirvonen. Můžeme tedy konečně očekávat zlepšení M-Sportu?
M-Sport se v Austrálii zúčastní svého již 250. závodu v MS. Malcolm Wilson by se svým týmem velice rád navázal na dřívější úspěchy nejen na této soutěži: "Nemohu uvěřit tomu, že tu jsme už tak dlouho. Pro M-Sport je to opravdový milník a kromě toho toto jubileum podtrhuje tvrdou práci a angažmá každého jednotlivého člena týmu."
"Během těch 250 závodů jsme stáli více jak 200 krát na podiu, oslavili přes 50 vítězství a pro Ford získali dva mistrovské tituly. Snad budeme v dalších 250 závodech stejně úspěšní!" V Austrálii M-Sport triumfoval už třikrát a pod všemi úspěchy je podepsán Mikko Hirvonen. Podiová kvóta Fina je tak 67%. A podium je pro něj cílem i v roce 2014.
"V Austrálii jsem slavil v roce 2006 moje první vítězství. Samozřejmě mě s tím pojí jedinečné vzpomínky. Je skvělé jezdit ty zkoušky, kromě toho jsou docela podobné těm ve Finsku. Cítím se tedy trochu tak, jako bych přijel domů," říká Mikko Hirvonen.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.