Bryan Bouffier je velmi potěšen skutečností, že od továrního týmu Hyundai dostal druhou šanci poté, co se mu vystoupení v Německu moc nepovedlo. Francouz pojede s třetí i20 WRC ve Francii. Bryan věří, že zdejší rally bude lépe odrážet jeho schopnosti než soutěže v Německu.
"Německo pro mě bylo nešťastné, ale byly pro to důvody: Měli jsme jisté problémy s autem. I když jsme nakonec havarovali, tak si nemyslím, že by to byla promarněná šance. Dělal jsem, co sem mohl a pořád doufal, že přijde další možnost. Teď se to stalo a já jsem za to velmi vděčný. Ve Francii na mě bude pochopitelně trošku tlak, ale věřím si," říká Bryan Bouffier.
Soutěž v Německu byla pro jezdce velmi rozporuplná: "Bylo to těžké, protože na jednu stranu jsem byl zklamaný, protože to byla pro mě špatná rally. Na druhou stranu jsem byl moc rád za tým, který získal první dvě místa v cíli, což bylo opravdu fantastické."
Po skvělém druhém místě z Monaka přišly v Německu dvě nehody
"Nakonec ale musím být rád, protože pokud jsme byli schopni získat takovýto výsledek, tak je to také částečně díky práci, kterou jsme odvedli při testech." Pro Austrálii uvolní Bouffier svůj kokpit ve prospěch Paddona.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?