Bryan Bouffier je velmi potěšen skutečností, že od továrního týmu Hyundai dostal druhou šanci poté, co se mu vystoupení v Německu moc nepovedlo. Francouz pojede s třetí i20 WRC ve Francii. Bryan věří, že zdejší rally bude lépe odrážet jeho schopnosti než soutěže v Německu.
"Německo pro mě bylo nešťastné, ale byly pro to důvody: Měli jsme jisté problémy s autem. I když jsme nakonec havarovali, tak si nemyslím, že by to byla promarněná šance. Dělal jsem, co sem mohl a pořád doufal, že přijde další možnost. Teď se to stalo a já jsem za to velmi vděčný. Ve Francii na mě bude pochopitelně trošku tlak, ale věřím si," říká Bryan Bouffier.
Soutěž v Německu byla pro jezdce velmi rozporuplná: "Bylo to těžké, protože na jednu stranu jsem byl zklamaný, protože to byla pro mě špatná rally. Na druhou stranu jsem byl moc rád za tým, který získal první dvě místa v cíli, což bylo opravdu fantastické."
Po skvělém druhém místě z Monaka přišly v Německu dvě nehody
"Nakonec ale musím být rád, protože pokud jsme byli schopni získat takovýto výsledek, tak je to také částečně díky práci, kterou jsme odvedli při testech." Pro Austrálii uvolní Bouffier svůj kokpit ve prospěch Paddona.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.