Hyundai dnes oznámil svoji nominaci pro Francii a Španělsko. V zemi Galského kohouta budou tým reprezentovat Thierry Neuville a Dani Sordo, ve třetím autě dostává šanci na reparát Bryan Bouffier. Ve Španělsku dvojice jezdců v hlavním týmu zůstává a do třetího auta opět usedne Hayden Paddon.
První asfaltový start v MS nemohl pro Hyundai dopadnout lépe. Thierry Neuville a Dani Sordo vyjeli pro korejskou značku v Německu double. Není tedy divu, že oba jezdci dostávají od týmu sídlícího v Německu šanci i na zbývajících dvou asfaltových soutěžích (i když v případě Španělska nepůjde o čistě asfaltový podnik).
Ve třetím autě pokračuje střídání jezdců - ve Francii dostává druhou šanci Bryan Bouffier. Francouz má naopak po Německu, kde dvakrát havaroval, co napravovat. "Rozhodli jsme se v naší první sezoně i nadále pokračovat se třemi vozy, abychom se toho o voze dozvěděli co nejvíce.
Sordo s Neuvillem obsadili první dvě místa v Německu, poté Španěl Belgičanovi slíbil odplatu
Thierry a Dani, kteří v Německu odvedli fantastickou práci, pojedou i ve Francii a Španělsku," ozřejmil Michel Nandan. Ve Španělku usedne do třetí i20 WRC opět Hayden Paddon, pro kterého půjde o první soutěž na asfaltu letos, avšak již vloni zde s vozem WRC startoval - bylo to s Fordem Fiesta RS WRC.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.