Hyundai dnes oznámil svoji nominaci pro Francii a Španělsko. V zemi Galského kohouta budou tým reprezentovat Thierry Neuville a Dani Sordo, ve třetím autě dostává šanci na reparát Bryan Bouffier. Ve Španělsku dvojice jezdců v hlavním týmu zůstává a do třetího auta opět usedne Hayden Paddon.
První asfaltový start v MS nemohl pro Hyundai dopadnout lépe. Thierry Neuville a Dani Sordo vyjeli pro korejskou značku v Německu double. Není tedy divu, že oba jezdci dostávají od týmu sídlícího v Německu šanci i na zbývajících dvou asfaltových soutěžích (i když v případě Španělska nepůjde o čistě asfaltový podnik).
Ve třetím autě pokračuje střídání jezdců - ve Francii dostává druhou šanci Bryan Bouffier. Francouz má naopak po Německu, kde dvakrát havaroval, co napravovat. "Rozhodli jsme se v naší první sezoně i nadále pokračovat se třemi vozy, abychom se toho o voze dozvěděli co nejvíce.
Sordo s Neuvillem obsadili první dvě místa v Německu, poté Španěl Belgičanovi slíbil odplatu
Thierry a Dani, kteří v Německu odvedli fantastickou práci, pojedou i ve Francii a Španělsku," ozřejmil Michel Nandan. Ve Španělku usedne do třetí i20 WRC opět Hayden Paddon, pro kterého půjde o první soutěž na asfaltu letos, avšak již vloni zde s vozem WRC startoval - bylo to s Fordem Fiesta RS WRC.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?