Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, si nemůže vynachválit výkon mladíka, Elfyna Evanse, ve svém voze na Rallye Deutschland.
Hned při své první pořádné asfaltové soutěži s vozem WRC bojoval Elfyn Evans o podiové umístění. Zároveň nechal za svými zády zkušeného kolegu, Mikko Hirvonena. V úplném závěru soutěže navíc Evans poprvé v životě vyhrál Power Stage a k bodům za čtvrté místo přidal další 3 bonusové.
"Je naprosto bez debaty, že tohle byla doposud nejlepší Elfynova soutěž. On je sám sobě nejtvrdším kritikem, ale z mého pohledu je to skvělé. K týmu je velmi upřímný a sám sobě si nic nenalhává.
To zlepšuje jeho rozvoj, protože když dostáváte opravdu precizní zpětnou vazbu, tak se můžete rychle zlepšovat. To vnímám jako další aktivum, které má," chválí svého svěřence Malcolm Wilson. Jak komentuje dosavadní vývoj sezony samotný jezdec? "Cítil jsem, že to zatím bylo trošku nahoru a dolu, ale je zde zlepšení.
Elfyn a M-Sport na konci soutěže příjemně překvapili
Pokud se nám podaří pokračovat, tak jsou zde slibné náznaky. Neřekl bych, že jsme předčili očekávání, během soutěže jsme totiž udělali tolik malých chyb. Nepřijeli jsme sem s tím, že chceme bojovat o třetí místo. Na to bude dost času příští rok. Vykaškali jsme se na snahu udržet Andrease [Mikkelsena] za námi," dodal Elfyn Evans.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?