Craig Breen se může vydat domů ještě před tím, než soutěž v Německu začala. Komisaři mu zakázali start v Rallye Deutschland. Vinu na tom nese tvrdý skok ve Finsku.
Mocné skoky na RZ Ruuhimaki vyřadily Craiga Breena hned ze dvou soutěží MS. V neděli dopoledne si po doskoku na jednom z těchto skoků jezdec zranil záda tak, že musel ve stopce po RZ vzdát. Následně byl převezen do nemocnice.
Také z Německa odjíždí jezdec předčasně a to dokonce ještě před samotným staratem! Komisaři mu totiž start zakázali. V jejich oficiálním prohlášení stojí, že po obdržení lékařského posudku se obávají moc velkého rizika, které by jezdec podstoupil. Dle názoru komisařů by si Breen mohl přivodit ještě horší zdravotní komplikace a to dokoce tak velké, že by mohl ztratit kontrolu nad vozem.
Svolení ke startu tedy komisaři udělit nemohli, píší ve svém prohlášení. Zajímavé je, že lékaři ke startu v Německu svolili. Jezdec samotný je rozhodnutím velmi zklamaný: "Jsem neskutečně zklamaný tímto rozhodnutím. Prošel jsem celou procedurou, abych na tento podnik dostal. Mám lékařšké svolení ke startu.
Cítím se skvěle a ani po našem testu, který byl v tomto týdnu, jsem necítil žádnou bolest. Avšak rozhodnutí komisařů musím respektovat," smutní jezdec Fordu Fiesta RS WRC. Další soutěží pro tohoto Ira bude zlínská Barum rally, na které už pojede s Peugeotem 208 T16.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.