Craig Breen se může vydat domů ještě před tím, než soutěž v Německu začala. Komisaři mu zakázali start v Rallye Deutschland. Vinu na tom nese tvrdý skok ve Finsku.
Mocné skoky na RZ Ruuhimaki vyřadily Craiga Breena hned ze dvou soutěží MS. V neděli dopoledne si po doskoku na jednom z těchto skoků jezdec zranil záda tak, že musel ve stopce po RZ vzdát. Následně byl převezen do nemocnice.
Také z Německa odjíždí jezdec předčasně a to dokonce ještě před samotným staratem! Komisaři mu totiž start zakázali. V jejich oficiálním prohlášení stojí, že po obdržení lékařského posudku se obávají moc velkého rizika, které by jezdec podstoupil. Dle názoru komisařů by si Breen mohl přivodit ještě horší zdravotní komplikace a to dokoce tak velké, že by mohl ztratit kontrolu nad vozem.
Svolení ke startu tedy komisaři udělit nemohli, píší ve svém prohlášení. Zajímavé je, že lékaři ke startu v Německu svolili. Jezdec samotný je rozhodnutím velmi zklamaný: "Jsem neskutečně zklamaný tímto rozhodnutím. Prošel jsem celou procedurou, abych na tento podnik dostal. Mám lékařšké svolení ke startu.
Cítím se skvěle a ani po našem testu, který byl v tomto týdnu, jsem necítil žádnou bolest. Avšak rozhodnutí komisařů musím respektovat," smutní jezdec Fordu Fiesta RS WRC. Další soutěží pro tohoto Ira bude zlínská Barum rally, na které už pojede s Peugeotem 208 T16.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.