Ve vztahu Hirvonena a M-Sportu zřejmě není vše v pořádku. Šéf týmu, Malcolm Wilson, teď veřejně prohlásil, že není s výkonem své jedničky, Mikka Hirvonena, na jeho domácí soutěži spokojen. Dle něj ho práce nebaví.
M-Sport jel do Finska s velkými ambicemi. Pro Mikku Hirvonena postavili extra nový kousek soutěžního speciálu, a tak se tajně počítalo s vítěznými šancemi. Nicméně návrat do tvrdé reality na sebe nenechal dlouho čekat. Mikko Hirvonen nebyl schopen naplnit očekávání ani svých finských fanoušků ani svého týmu. Do cíle dojel jako pátý se ztrátou tří minut na vítěze, bývalého kolegu od M-Sportu, Jariho-Mattiho Latvalu. Po podobně nemastném neslaném výkonu z Polska tak přišlo další zklamání.
"Z Mikka jsem opravdu zklamaný. Mysleli jsme, že tato soutěž pro něj bude velkou šancí, zvláště proto, že jsme zde vloni byli silní a Thierry [Neuville] a Mads [Ostberg] mohli s našimi vozy soutěž vést. Vycházel jsem z podiového umístění, ale bohužel tam nestojíme," řekl Malcolm Wilson, šéf a majitel M-Sportu pro britský Autosport.
Wilson věří, že pochopil příčinu hirvonenových problémů. Zdá se, že Fina už ježdění nebaví tak, jako tomu bylo v minulosti. Během soutěže dle něj až moc přemítá o jezdeckém stylu a nastavení svého auta. "Když někoho ježdění nebaví, tak už to nefunguje. Musí to člověku nabízet zábavu. Je to stejné jako v normálním životě. Koho baví jeho práce, tak odvádí dobrou práci."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?