Ve vztahu Hirvonena a M-Sportu zřejmě není vše v pořádku. Šéf týmu, Malcolm Wilson, teď veřejně prohlásil, že není s výkonem své jedničky, Mikka Hirvonena, na jeho domácí soutěži spokojen. Dle něj ho práce nebaví.
M-Sport jel do Finska s velkými ambicemi. Pro Mikku Hirvonena postavili extra nový kousek soutěžního speciálu, a tak se tajně počítalo s vítěznými šancemi. Nicméně návrat do tvrdé reality na sebe nenechal dlouho čekat. Mikko Hirvonen nebyl schopen naplnit očekávání ani svých finských fanoušků ani svého týmu. Do cíle dojel jako pátý se ztrátou tří minut na vítěze, bývalého kolegu od M-Sportu, Jariho-Mattiho Latvalu. Po podobně nemastném neslaném výkonu z Polska tak přišlo další zklamání.
"Z Mikka jsem opravdu zklamaný. Mysleli jsme, že tato soutěž pro něj bude velkou šancí, zvláště proto, že jsme zde vloni byli silní a Thierry [Neuville] a Mads [Ostberg] mohli s našimi vozy soutěž vést. Vycházel jsem z podiového umístění, ale bohužel tam nestojíme," řekl Malcolm Wilson, šéf a majitel M-Sportu pro britský Autosport.
Wilson věří, že pochopil příčinu hirvonenových problémů. Zdá se, že Fina už ježdění nebaví tak, jako tomu bylo v minulosti. Během soutěže dle něj až moc přemítá o jezdeckém stylu a nastavení svého auta. "Když někoho ježdění nebaví, tak už to nefunguje. Musí to člověku nabízet zábavu. Je to stejné jako v normálním životě. Koho baví jeho práce, tak odvádí dobrou práci."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.