I přes problémy ve druhém dni zajížděl Fin docela pozitivní časy na Finské rally. Celkové šesté místo však mohlo být lepší, nebýt další chyby.
Pro Juho Hänninena šlo o pátý start v továrním týmu Hyundai a vyrovnal v něm svoje nejlepší umístění z Polska. "Byla to opravdu hezká rally a jsem rád za šesté místo. Dopoledne jsme měli nějaké problémy a odpoledne jsme se trošku propadli. V sobotu a neděli už jsem se ale v autě cítil opravdu dobře a jezdil konkurenceschopné časy."
Jak k nehodě došlo? "Měli jsme defekt, poté jsme vyletěli ven a přetočili jsme se. Naštěstí jsme mohli pokračovat, avšak ztratili jsme minutu. Tomi i já jsme se snažili auto opravit, součástí toho bylo, že jsme museli vysadit rozbité přední okno. Díky tomu byla jízda opravdu zajímavá."
V pátek odpoledne přestalo u jeho i20 WRC částečně fungovat servořízení: "V neděli jsme zažili dobré zkoušky a soustředili se na čisté a bezchybné projetí zbytku soutěže. Jako tým jsme dobře spolupracovali. Pro mě i Tomiho bylo potěšením odjet minulé tři soutěže s tímto týmem."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?