I přes problémy ve druhém dni zajížděl Fin docela pozitivní časy na Finské rally. Celkové šesté místo však mohlo být lepší, nebýt další chyby.
Pro Juho Hänninena šlo o pátý start v továrním týmu Hyundai a vyrovnal v něm svoje nejlepší umístění z Polska. "Byla to opravdu hezká rally a jsem rád za šesté místo. Dopoledne jsme měli nějaké problémy a odpoledne jsme se trošku propadli. V sobotu a neděli už jsem se ale v autě cítil opravdu dobře a jezdil konkurenceschopné časy."
Jak k nehodě došlo? "Měli jsme defekt, poté jsme vyletěli ven a přetočili jsme se. Naštěstí jsme mohli pokračovat, avšak ztratili jsme minutu. Tomi i já jsme se snažili auto opravit, součástí toho bylo, že jsme museli vysadit rozbité přední okno. Díky tomu byla jízda opravdu zajímavá."
V pátek odpoledne přestalo u jeho i20 WRC částečně fungovat servořízení: "V neděli jsme zažili dobré zkoušky a soustředili se na čisté a bezchybné projetí zbytku soutěže. Jako tým jsme dobře spolupracovali. Pro mě i Tomiho bylo potěšením odjet minulé tři soutěže s tímto týmem."
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.