I přes problémy ve druhém dni zajížděl Fin docela pozitivní časy na Finské rally. Celkové šesté místo však mohlo být lepší, nebýt další chyby.
Pro Juho Hänninena šlo o pátý start v továrním týmu Hyundai a vyrovnal v něm svoje nejlepší umístění z Polska. "Byla to opravdu hezká rally a jsem rád za šesté místo. Dopoledne jsme měli nějaké problémy a odpoledne jsme se trošku propadli. V sobotu a neděli už jsem se ale v autě cítil opravdu dobře a jezdil konkurenceschopné časy."
Jak k nehodě došlo? "Měli jsme defekt, poté jsme vyletěli ven a přetočili jsme se. Naštěstí jsme mohli pokračovat, avšak ztratili jsme minutu. Tomi i já jsme se snažili auto opravit, součástí toho bylo, že jsme museli vysadit rozbité přední okno. Díky tomu byla jízda opravdu zajímavá."
V pátek odpoledne přestalo u jeho i20 WRC částečně fungovat servořízení: "V neděli jsme zažili dobré zkoušky a soustředili se na čisté a bezchybné projetí zbytku soutěže. Jako tým jsme dobře spolupracovali. Pro mě i Tomiho bylo potěšením odjet minulé tři soutěže s tímto týmem."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.