Craig Breen byl v pondělí propuštěn z nemocnice v Jyväskylä, o svoje záda však musí v dalších týdnech pečovat.
Po jedné noci v nemocnici byl Craig Breen propuštěn z nemocnice ve Finsku. Do ní byl převezen v neděli po tvrdém dopadu hned v první ranní zkoušce. Ir jel ve Finsku podruhé s vozem WRC, debutoval ve Švédsku.
Po dopadu ho okamžitě začala bolet záda a v cíli měřeného testu musel vzdát. "Snažil jsem se jet přes ty horizonty naplno a teď ležím na zemi na zádech, bohůžel," komentoval situaci jezdec v cíli. Po okamžitém ošetření na místě byl převezen do místní nemocnice.
Tam lékaři naštěstí nezjistili žádná vážnější poranění, a tak se už v pondělí mohl vydat na cestu zpět do Irska. Tam bude probíhat další léčba. Podle jeho spolujezce, Scotta Martina, ale musí mít jeho parťák v následujících týdnech podpůrný krunýř. "Musí být opatrný a během své rekonvalescence se musí svěřit do péče odborníků."
U Peugeotu tyto zprávy rádi neuslyší...
"Snad bude fit pro Barum Rally, která je další soutěží ERC. Evropský šampionát stále zůstává naší letošní rok prioritou," doplnil spolujezdec. Breen měl ale ještě týden před zlínskou soutěží startovat v Německu, opět s Fordem Fiesta RS WRC. Tento start ale z důvodu rekonvalescence ruší.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.