Craig Breen byl v pondělí propuštěn z nemocnice v Jyväskylä, o svoje záda však musí v dalších týdnech pečovat.
Po jedné noci v nemocnici byl Craig Breen propuštěn z nemocnice ve Finsku. Do ní byl převezen v neděli po tvrdém dopadu hned v první ranní zkoušce. Ir jel ve Finsku podruhé s vozem WRC, debutoval ve Švédsku.
Po dopadu ho okamžitě začala bolet záda a v cíli měřeného testu musel vzdát. "Snažil jsem se jet přes ty horizonty naplno a teď ležím na zemi na zádech, bohůžel," komentoval situaci jezdec v cíli. Po okamžitém ošetření na místě byl převezen do místní nemocnice.
Tam lékaři naštěstí nezjistili žádná vážnější poranění, a tak se už v pondělí mohl vydat na cestu zpět do Irska. Tam bude probíhat další léčba. Podle jeho spolujezce, Scotta Martina, ale musí mít jeho parťák v následujících týdnech podpůrný krunýř. "Musí být opatrný a během své rekonvalescence se musí svěřit do péče odborníků."
U Peugeotu tyto zprávy rádi neuslyší...
"Snad bude fit pro Barum Rally, která je další soutěží ERC. Evropský šampionát stále zůstává naší letošní rok prioritou," doplnil spolujezdec. Breen měl ale ještě týden před zlínskou soutěží startovat v Německu, opět s Fordem Fiesta RS WRC. Tento start ale z důvodu rekonvalescence ruší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?