Tým X-Raid prodloužil smlouvu s vítěznou posádkou letošní Rally Dakar, Nani Roma a Michel Périn, o další dva roky. Cílem je obhajoba titulu.
Španěl Nani Roma a Francouz Michel Périn pojedou i v letech 2015 a 2016 s vozem Mini německého týmu X-Raid Rally Dakar. "Oba dva v lednu odjeli extrémně dobrou soutěž. Nejsou dobří jenom při samotné soutěži, ale také týmu velmi pomáhají při dalším vývoji vozu Mini All4 Racing," říká šéf týmu Sven Quandt.
Je však třeba podotknout, že X-Raid v závěru soutěže sáhl k týmové režii, a tak zabránil dotahujícímu se Péterhanselovi zaútočit na Romu. "Nadcházející Dakar nebude proti Toyotám a Peugeotům nic jednoduchého, ale s našimi zkušenostmi máme dobrou šanci."
"Předešlé měsíce byly skvělé. Dakar a moje první vítězství na čtyřech kolech, poté následoval velký ohlas nejenom ve Španělsku ale po celém světě. Prodloužením smlouvy s týmem X-Raid jsme udělali rozhodující krok k Dakaru 2015. Těším se na další spolupráci s týmem. Uplynulé Dakary ukázaly, že před námi není žádná jednoduchá cesta," komentoval prodloužení Joan Roma.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?