Tým X-Raid prodloužil smlouvu s vítěznou posádkou letošní Rally Dakar, Nani Roma a Michel Périn, o další dva roky. Cílem je obhajoba titulu.
Španěl Nani Roma a Francouz Michel Périn pojedou i v letech 2015 a 2016 s vozem Mini německého týmu X-Raid Rally Dakar. "Oba dva v lednu odjeli extrémně dobrou soutěž. Nejsou dobří jenom při samotné soutěži, ale také týmu velmi pomáhají při dalším vývoji vozu Mini All4 Racing," říká šéf týmu Sven Quandt.
Je však třeba podotknout, že X-Raid v závěru soutěže sáhl k týmové režii, a tak zabránil dotahujícímu se Péterhanselovi zaútočit na Romu. "Nadcházející Dakar nebude proti Toyotám a Peugeotům nic jednoduchého, ale s našimi zkušenostmi máme dobrou šanci."
"Předešlé měsíce byly skvělé. Dakar a moje první vítězství na čtyřech kolech, poté následoval velký ohlas nejenom ve Španělsku ale po celém světě. Prodloužením smlouvy s týmem X-Raid jsme udělali rozhodující krok k Dakaru 2015. Těším se na další spolupráci s týmem. Uplynulé Dakary ukázaly, že před námi není žádná jednoduchá cesta," komentoval prodloužení Joan Roma.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?