Hyundai oznámil pro Rally Deutschland nominaci svých jezdců. Vedle jasné týmové jedničky, Thierryho Neuvilla, pojedou také Dani Sordo a Bryan Bouffier.
Bryan Bouffier se za volantem továrního Hyundai předvedl na Rallye Antibes, kde získal historicky první celkové vítězství v soutěži pro model i20 WRC. Jeho cíl v Německu bude jasný - postarat se o další překvapení. Hyundai pro něj nasadí třetí auto pod hlavičkou týmu Hyundai Motorsport N. Barvy továrny budou dle očekávání hájit Thierry Neuville a Dani Sordo. U našich západních sousedů neuvidíme Haydena Paddona, ten se za volant vrátí až v jeho rodné Austrálii.
35letý Bryan Bouffier, který se na vývoji vozu v minulosti podílel, je za start samozřejmě rád: "Moci startovat vedle Thierryho a Daniho, je opravdovým privilegiem. Dám do toho vše, abych vývoj auta posunul dopředu i v soutěžních podmínkách."
Týmový šéf, Michel Nandan, také od Francouze očekává slušný výsledek. "Zná i20 WRC a tým hodně dobře. Německá Rally nám nabízí dobrou možnost k najití silných asfaltových stránek vozu. K tomu máme ideální tým jezdců."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?