Hyundai oznámil pro Rally Deutschland nominaci svých jezdců. Vedle jasné týmové jedničky, Thierryho Neuvilla, pojedou také Dani Sordo a Bryan Bouffier.
Bryan Bouffier se za volantem továrního Hyundai předvedl na Rallye Antibes, kde získal historicky první celkové vítězství v soutěži pro model i20 WRC. Jeho cíl v Německu bude jasný - postarat se o další překvapení. Hyundai pro něj nasadí třetí auto pod hlavičkou týmu Hyundai Motorsport N. Barvy továrny budou dle očekávání hájit Thierry Neuville a Dani Sordo. U našich západních sousedů neuvidíme Haydena Paddona, ten se za volant vrátí až v jeho rodné Austrálii.
35letý Bryan Bouffier, který se na vývoji vozu v minulosti podílel, je za start samozřejmě rád: "Moci startovat vedle Thierryho a Daniho, je opravdovým privilegiem. Dám do toho vše, abych vývoj auta posunul dopředu i v soutěžních podmínkách."
Týmový šéf, Michel Nandan, také od Francouze očekává slušný výsledek. "Zná i20 WRC a tým hodně dobře. Německá Rally nám nabízí dobrou možnost k najití silných asfaltových stránek vozu. K tomu máme ideální tým jezdců."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?