Hyundai oznámil pro Rally Deutschland nominaci svých jezdců. Vedle jasné týmové jedničky, Thierryho Neuvilla, pojedou také Dani Sordo a Bryan Bouffier.
Bryan Bouffier se za volantem továrního Hyundai předvedl na Rallye Antibes, kde získal historicky první celkové vítězství v soutěži pro model i20 WRC. Jeho cíl v Německu bude jasný - postarat se o další překvapení. Hyundai pro něj nasadí třetí auto pod hlavičkou týmu Hyundai Motorsport N. Barvy továrny budou dle očekávání hájit Thierry Neuville a Dani Sordo. U našich západních sousedů neuvidíme Haydena Paddona, ten se za volant vrátí až v jeho rodné Austrálii.
35letý Bryan Bouffier, který se na vývoji vozu v minulosti podílel, je za start samozřejmě rád: "Moci startovat vedle Thierryho a Daniho, je opravdovým privilegiem. Dám do toho vše, abych vývoj auta posunul dopředu i v soutěžních podmínkách."
Týmový šéf, Michel Nandan, také od Francouze očekává slušný výsledek. "Zná i20 WRC a tým hodně dobře. Německá Rally nám nabízí dobrou možnost k najití silných asfaltových stránek vozu. K tomu máme ideální tým jezdců."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?