Hyundai oznámil pro Rally Deutschland nominaci svých jezdců. Vedle jasné týmové jedničky, Thierryho Neuvilla, pojedou také Dani Sordo a Bryan Bouffier.
Bryan Bouffier se za volantem továrního Hyundai předvedl na Rallye Antibes, kde získal historicky první celkové vítězství v soutěži pro model i20 WRC. Jeho cíl v Německu bude jasný - postarat se o další překvapení. Hyundai pro něj nasadí třetí auto pod hlavičkou týmu Hyundai Motorsport N. Barvy továrny budou dle očekávání hájit Thierry Neuville a Dani Sordo. U našich západních sousedů neuvidíme Haydena Paddona, ten se za volant vrátí až v jeho rodné Austrálii.
35letý Bryan Bouffier, který se na vývoji vozu v minulosti podílel, je za start samozřejmě rád: "Moci startovat vedle Thierryho a Daniho, je opravdovým privilegiem. Dám do toho vše, abych vývoj auta posunul dopředu i v soutěžních podmínkách."
Týmový šéf, Michel Nandan, také od Francouze očekává slušný výsledek. "Zná i20 WRC a tým hodně dobře. Německá Rally nám nabízí dobrou možnost k najití silných asfaltových stránek vozu. K tomu máme ideální tým jezdců."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.