Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, byl za svoje dlouholeté zásluhy v oblasti motorsportu oceněn.
Malcolm Wilson dostal v Londýně cenu od Motorsport Industry Association (MIA), což je světově vedoucí Svaz obchodu pro motorsport a vysoce výkonné inženýrské vědy. Svaz tak ocenil dloholetou práci Wilsona v oblasti motorsportu. Cenu Wilson dostal od britského ministra podnikání, inovací a kvalifikace, Vince Cabla.
"Je to velký šok v mé kariéře v motorsportu. V životě jsem s tím nikdy nepočítal, že dostanu tuto cenu," řekl Malcolm Wilson. Je třeba si uvést několik předchozích držitelů tohoto ocenění: Ron Dennis, John Surtees, Stirling Moss, David Richards a nebo Bernie Ecclestone.
"Je jedno, v jakém odvětví života chcete být úspěšní: Potřebujete pro to kolem sebe skvělý tým. Jsem velmi pyšný na to, že jsem během své kariéry mohl spolupracovat s některými neuvěřitelně talentovanými lidmi," dodal Malcom, který v motorsportu začínal jako soutěžák. Pak ale v roce 1979 založil M-Sport, který od roku 1997 do MS nasazuje speciály značky Ford. V dílnách M-Sportu bylo do dnešních dní vyrobeno už více jak 1 000 soutěžních vozů.
Malcolm vloni v Portugalsku v rozhovoru s Novikovem
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.