Juho Hänninen si v Polsku vyjel svůj dosavadní nejlepší výsledek sezony. Jezdce továrního týmu Hyundai přibrzdily jen maličkosti.
V Polsku získal Juho Hänninen podruhé v této sezoně body v MS. Šesté místo je vyrovnání nejlepšího výsledku v MS, když 6. byl Fin už vloni ve Švédsku, tehdy ještě s Fordem Fiesta RS WRC. Ve čtvrtek navíc zajel na RZ2 nejrychlejší čas. Po pátku byl 32 letý Fin na 6. místě, které si udržel až do cíle, i když jej během soutěže zbrdily i menší problémy.
Chvíli byl Hänninen dokonce i na třetím místě, avšak problémy se servem jej přibrzdily. Přehnali se přes něj kolega Thierry Neuville a Mikko Hirovnen s Fordem: "Na dlouhé zkoušce jsme měli problémy a já jsem jim musel přizpůsobit svůj styl. Na RZ14 se nám otevřely dveře a do kokpitu vozu se dostal prach.
Také se nám nepodařilo vyřešit problém s řízením. V rychlých pasážích to bylo v pořádku, ale v pomalých jsem postrádal důvěru." V neděli měl Juho proti Jarimu-Mattimu Latvalovi s Volkswagenem jen malou šanci, a tak se propadl na konečné 6. místo. S výsledkem je však spokojený: "S touto rally jsem opravdu spokojený, pro tým šlo o opravdu dobrý výsledek."
Rychlý byl Juho už na Sardinii, avšak v Polsku neudělal žádnou chybu
"Za čtyři dny jsem neudělal žádnou chybu a občas jsme ukázali i naši rychlost. S nastavením auta jsem byl také spokojený. V sobotu jsme sice měli menší potíže, ale naštěstí Thierry dokázal pro tým vyjet třetí místo. V neděli jsem hned ráno něco ztratil, a tak jsem pak už jen udržoval šesté místo. Z víkendu si mohu odnést spoustu pozitiv."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.