Juho Hänninen si v Polsku vyjel svůj dosavadní nejlepší výsledek sezony. Jezdce továrního týmu Hyundai přibrzdily jen maličkosti.
V Polsku získal Juho Hänninen podruhé v této sezoně body v MS. Šesté místo je vyrovnání nejlepšího výsledku v MS, když 6. byl Fin už vloni ve Švédsku, tehdy ještě s Fordem Fiesta RS WRC. Ve čtvrtek navíc zajel na RZ2 nejrychlejší čas. Po pátku byl 32 letý Fin na 6. místě, které si udržel až do cíle, i když jej během soutěže zbrdily i menší problémy.
Chvíli byl Hänninen dokonce i na třetím místě, avšak problémy se servem jej přibrzdily. Přehnali se přes něj kolega Thierry Neuville a Mikko Hirovnen s Fordem: "Na dlouhé zkoušce jsme měli problémy a já jsem jim musel přizpůsobit svůj styl. Na RZ14 se nám otevřely dveře a do kokpitu vozu se dostal prach.
Také se nám nepodařilo vyřešit problém s řízením. V rychlých pasážích to bylo v pořádku, ale v pomalých jsem postrádal důvěru." V neděli měl Juho proti Jarimu-Mattimu Latvalovi s Volkswagenem jen malou šanci, a tak se propadl na konečné 6. místo. S výsledkem je však spokojený: "S touto rally jsem opravdu spokojený, pro tým šlo o opravdu dobrý výsledek."
Rychlý byl Juho už na Sardinii, avšak v Polsku neudělal žádnou chybu
"Za čtyři dny jsem neudělal žádnou chybu a občas jsme ukázali i naši rychlost. S nastavením auta jsem byl také spokojený. V sobotu jsme sice měli menší potíže, ale naštěstí Thierry dokázal pro tým vyjet třetí místo. V neděli jsem hned ráno něco ztratil, a tak jsem pak už jen udržoval šesté místo. Z víkendu si mohu odnést spoustu pozitiv."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?