Jezdec týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, si od stewardů Polské Rally vysloužil pokutu ve výši 5000 Eur za jeho velké zkrácení jedné ze zatáček na čtvrteční druhé RZ.
Jezdci mají během soutěží povoleno lehce zkracovat zatáčky, aby tak ušetřili nějaký čas. Nicméně cut Mikkelsena byl shledán jako nepovolený, když v dané zatáčce jeho Polo R WRC opustilo všemi čtyřmi koly předepsanou trasu RZ a jelo až nepřiměřeně po poli.
V pátek byl Mikkelsen povolán před stewardy, aby vysvětlil svoje počínání. Společně s ním ke komisařům šli šéf týmu, Jost Capito, a týmový manažer, Sven Smeets. Poté, co si Mikkelsen prohlédl video, tak uznal, že jeho průjezd zatáčkou byl nevhodný a přijal pokutu. Tým se tak proti rozhodnutí nebude odvolávat. Komisaři Mikkelsenovi také řekli, že bude z výsledků Rally Poland vyloučen, pokud chování zopakuje do konce sezony ještě jednou.
Pokutu dostal Mikkelsen za tento incident:
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.