Jezdec týmu Volkswagen, Andreas Mikkelsen, si od stewardů Polské Rally vysloužil pokutu ve výši 5000 Eur za jeho velké zkrácení jedné ze zatáček na čtvrteční druhé RZ.
Jezdci mají během soutěží povoleno lehce zkracovat zatáčky, aby tak ušetřili nějaký čas. Nicméně cut Mikkelsena byl shledán jako nepovolený, když v dané zatáčce jeho Polo R WRC opustilo všemi čtyřmi koly předepsanou trasu RZ a jelo až nepřiměřeně po poli.
V pátek byl Mikkelsen povolán před stewardy, aby vysvětlil svoje počínání. Společně s ním ke komisařům šli šéf týmu, Jost Capito, a týmový manažer, Sven Smeets. Poté, co si Mikkelsen prohlédl video, tak uznal, že jeho průjezd zatáčkou byl nevhodný a přijal pokutu. Tým se tak proti rozhodnutí nebude odvolávat. Komisaři Mikkelsenovi také řekli, že bude z výsledků Rally Poland vyloučen, pokud chování zopakuje do konce sezony ještě jednou.
Pokutu dostal Mikkelsen za tento incident:
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.