Najít vhodné soutěže pro MS není jednoduché. To poznává i promotér WRC, který se snažil dostat soutěže MS do Číny a Brazílie. V návrhu kalendáře však tyto podniky nenajdeme.
V MS v automobilových soutěžích najdeme jen tři zaoceánské soutěže a na tom se nic nezmění ani příští rok. Promotérům se nepodařilo najít tolik očekávané soutěže v Číně nebo Brazílii, které by odpovídaly standardům MS.
Status kandidátské soutěže měla podle informací 'Motorsport-aktuell' požadovat Rallye de Erechim, třetí z pěti soutěží jihoamerického mistrovství, stejně tak jako asfaltová soutěž poblíž Pekingu, která se pojede příští měsíc.
To pro promotéra není vůbec dobrá zpráva, protože jak FIA tak výrobci si už dlouhá léta stěžují, že je v MS až moc zastoupena Evropa. Kalendář pro rok 2015 by se tedy měl velmi podobat tomu letošnímu. Problémem je, že narozdíl od závodů na okruzích, které se dají postavit prakticky kdekoliv, uspořádat soutěž na úrovni MS není jen tak.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?