Najít vhodné soutěže pro MS není jednoduché. To poznává i promotér WRC, který se snažil dostat soutěže MS do Číny a Brazílie. V návrhu kalendáře však tyto podniky nenajdeme.
V MS v automobilových soutěžích najdeme jen tři zaoceánské soutěže a na tom se nic nezmění ani příští rok. Promotérům se nepodařilo najít tolik očekávané soutěže v Číně nebo Brazílii, které by odpovídaly standardům MS.
Status kandidátské soutěže měla podle informací 'Motorsport-aktuell' požadovat Rallye de Erechim, třetí z pěti soutěží jihoamerického mistrovství, stejně tak jako asfaltová soutěž poblíž Pekingu, která se pojede příští měsíc.
To pro promotéra není vůbec dobrá zpráva, protože jak FIA tak výrobci si už dlouhá léta stěžují, že je v MS až moc zastoupena Evropa. Kalendář pro rok 2015 by se tedy měl velmi podobat tomu letošnímu. Problémem je, že narozdíl od závodů na okruzích, které se dají postavit prakticky kdekoliv, uspořádat soutěž na úrovni MS není jen tak.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.