Bryan Bouffier se postaral při startu na Rally Antibes Cote d’Azur o první vítězství vozu i20 WRC. Francouz porazil v souboji o vítězství krajana Juliena Maurina s Fordem Fiesta WRC.
I přesto, že hlavním smyslem startu ve Francii nebyl boj o vítězství, ale především sbírání cenných zkušeností pro další vývoj vozu i20 WRC na asfaltu, využil testovací pilot Hyundai, Bryan Bouffier, tuto možnost k zisku prvního vítězství pro Hyundai v soutěži.
Soutěž Rally Antibes se jezdí částečně i na tratích Rally Monte Carlo a stejně jako při klasické úvodní soutěži MS i zde sehrálo hlavní roli počasí. "Soutěž jsme prohráli kvůli špatné volbě pneumatik," posteskl si v cíli Julien Maurin, který převážnou část rally vedl. "Na první zkoušce druhé etapy pršelo tak silně, že jsme s tím nemohli nic dělat."
Bouffier se mohl v této situaci spolehnout na svůj tým: "Měli jsme dobré zprávy o počasí z týmu a jeli jsme na této zkoušce do kříže tvrdé a měkké pneumatiky. To se vyplatilo," říká Francouz. Hyundai jel stejné pneumatiky jako v MS a používal i stejné palivo.
"Pracovali jsme na nastavení brzd, přenosu hnací síly a také na mapách motoru. Pomohlo nám, že jsme tuto práci odvedli zde, ještě před testem na Rally Deutschland a Rally de France. O celkový výsledek nám nešlo, ale vítězství je hezkou odměnou pro celý tým, který tvrdě pracoval," shrnul víkendové působení korejského týmu jeho šéf, Michel Nandan.
Výsledky Rally Antibes Cote d'Azur:1. Bryan Bouffier, Hyundai i20 WRC, 2:23:54,62. Julien Maurin, Ford Fiesta RS WRC, +22,5s3. Pierre Roche, Mini John Cooper Works WRC, +8:34,2
Tip: O důvodech startu týmu Hyundai WRT na této soutěži se svým testovacím jezdcem jsme psali v tomto článku.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.