Bryana Bouffiera čeká první soutěžní start s vozem Hyundai. Francouz se s i20 WRC představí na Rally Antibes.
Bryan Bouffier, který byl před více než měsícem oznámen jako testovací jezdec, již zítra odstartuje do své první soutěže s vozem korejské značky. V pátek a sobotu se jede další díl francouzského mistrovství, kterého se zúčastní i Bouffier s Hyundai i20 WRC. Na druhého muže Rally Monte Carlo čeká 12 rychlostních zkoušek o celkové délce 212 kilometrů.
Hyundai soutěž pojímá jako asfaltový test za závodních podmínek. "Rally Antibes bereme jako asfaltový test před soutěžemi MS na tomto povrchu, které přijdou v průběhu roku. Je to dobrá příležitost vyzkoušet si některé komponenty v závodním zatížení. Rozhodli jsme se pro Raly Antibes, protože dobře pasuje do našeho testovacího programu.
Ve francouzském mistrovství se mohou, jako už v jednom z mála, nasazovat vozy WRC," objasňuje volbu týmu mluvčí stáje. Tato soutěž využije i některé tratě, které se používaly v rámci Rally Monte Carlo. Mimo jiného posádky dvakrát přejedou i přes průsmyk Col de Turini. Test na tuto soutěž už má Bouffier za sebou, psali jsme v tomto článku.
"Děkuji Hyundai za to, že mi dal možnost tuto soutěž odjet s vozem i20 WRC. Je to soutěž, kterou jsem v roce 2006 vyhrál a jejíž tratě mě vždy bavily. Cílem je odjet co nejvíc kilometrů na asfaltu a podat týmu co možná nejlepší zpětnou vazbu pro zbytek sezony a asfaltové soutěže," říká jezdec.
Na test Paddona v Polsku se podívejte na tomto videu:
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?