Bryana Bouffiera čeká první soutěžní start s vozem Hyundai. Francouz se s i20 WRC představí na Rally Antibes.
Bryan Bouffier, který byl před více než měsícem oznámen jako testovací jezdec, již zítra odstartuje do své první soutěže s vozem korejské značky. V pátek a sobotu se jede další díl francouzského mistrovství, kterého se zúčastní i Bouffier s Hyundai i20 WRC. Na druhého muže Rally Monte Carlo čeká 12 rychlostních zkoušek o celkové délce 212 kilometrů.
Hyundai soutěž pojímá jako asfaltový test za závodních podmínek. "Rally Antibes bereme jako asfaltový test před soutěžemi MS na tomto povrchu, které přijdou v průběhu roku. Je to dobrá příležitost vyzkoušet si některé komponenty v závodním zatížení. Rozhodli jsme se pro Raly Antibes, protože dobře pasuje do našeho testovacího programu.
Ve francouzském mistrovství se mohou, jako už v jednom z mála, nasazovat vozy WRC," objasňuje volbu týmu mluvčí stáje. Tato soutěž využije i některé tratě, které se používaly v rámci Rally Monte Carlo. Mimo jiného posádky dvakrát přejedou i přes průsmyk Col de Turini. Test na tuto soutěž už má Bouffier za sebou, psali jsme v tomto článku.
"Děkuji Hyundai za to, že mi dal možnost tuto soutěž odjet s vozem i20 WRC. Je to soutěž, kterou jsem v roce 2006 vyhrál a jejíž tratě mě vždy bavily. Cílem je odjet co nejvíc kilometrů na asfaltu a podat týmu co možná nejlepší zpětnou vazbu pro zbytek sezony a asfaltové soutěže," říká jezdec.
Na test Paddona v Polsku se podívejte na tomto videu:
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?