Bryana Bouffiera čeká první soutěžní start s vozem Hyundai. Francouz se s i20 WRC představí na Rally Antibes.
Bryan Bouffier, který byl před více než měsícem oznámen jako testovací jezdec, již zítra odstartuje do své první soutěže s vozem korejské značky. V pátek a sobotu se jede další díl francouzského mistrovství, kterého se zúčastní i Bouffier s Hyundai i20 WRC. Na druhého muže Rally Monte Carlo čeká 12 rychlostních zkoušek o celkové délce 212 kilometrů.
Hyundai soutěž pojímá jako asfaltový test za závodních podmínek. "Rally Antibes bereme jako asfaltový test před soutěžemi MS na tomto povrchu, které přijdou v průběhu roku. Je to dobrá příležitost vyzkoušet si některé komponenty v závodním zatížení. Rozhodli jsme se pro Raly Antibes, protože dobře pasuje do našeho testovacího programu.
Ve francouzském mistrovství se mohou, jako už v jednom z mála, nasazovat vozy WRC," objasňuje volbu týmu mluvčí stáje. Tato soutěž využije i některé tratě, které se používaly v rámci Rally Monte Carlo. Mimo jiného posádky dvakrát přejedou i přes průsmyk Col de Turini. Test na tuto soutěž už má Bouffier za sebou, psali jsme v tomto článku.
"Děkuji Hyundai za to, že mi dal možnost tuto soutěž odjet s vozem i20 WRC. Je to soutěž, kterou jsem v roce 2006 vyhrál a jejíž tratě mě vždy bavily. Cílem je odjet co nejvíc kilometrů na asfaltu a podat týmu co možná nejlepší zpětnou vazbu pro zbytek sezony a asfaltové soutěže," říká jezdec.
Na test Paddona v Polsku se podívejte na tomto videu:
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?