Hyundai těsně po zveřejnění startovní listiny Italské rally oznámil, kdo za v jeho vozech pojede v Polsku. Kromě jasné jedničky týmu, Thierryho Neuvillea, pojede ve druhém autě továrního týmu Juho Hänninen. Ve třetím autě opět uvidíme Haydenna Paddona. Dani Sordo bude tým zastupovat na festivalu rychlosti v Goodwoodu.
Na rychých a plynulých tratích v Polsku a Litvě se rozhodl Hyundai pro Juhu Hänninena jakožto svého druhého jezdce. Fin byl upřednostněn při výběru před Danim Sordem. Španěl si tedy na svůj další start s továrním Hyundai musí počkat, v době, kdy se pojede v Polsku, však bude mít možnost jezdit s i20 WRC. Půjde o show v Goodwoodu.
Také v Polsku uvidíme tři i20 WRC. Jak bylo oznámeno, s třetím autem pojede Hayden Paddon. Toho čeká premiéra v Itálii. V týmu "Hyundai Motorsport N" ho čeká letos celkem sedm soutěží.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.