Hyundai těsně po zveřejnění startovní listiny Italské rally oznámil, kdo za v jeho vozech pojede v Polsku. Kromě jasné jedničky týmu, Thierryho Neuvillea, pojede ve druhém autě továrního týmu Juho Hänninen. Ve třetím autě opět uvidíme Haydenna Paddona. Dani Sordo bude tým zastupovat na festivalu rychlosti v Goodwoodu.
Na rychých a plynulých tratích v Polsku a Litvě se rozhodl Hyundai pro Juhu Hänninena jakožto svého druhého jezdce. Fin byl upřednostněn při výběru před Danim Sordem. Španěl si tedy na svůj další start s továrním Hyundai musí počkat, v době, kdy se pojede v Polsku, však bude mít možnost jezdit s i20 WRC. Půjde o show v Goodwoodu.
Také v Polsku uvidíme tři i20 WRC. Jak bylo oznámeno, s třetím autem pojede Hayden Paddon. Toho čeká premiéra v Itálii. V týmu "Hyundai Motorsport N" ho čeká letos celkem sedm soutěží.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.