Bryan Bouffier se vrací do týmu Hyundai, kde bude hrát hlavní roli vývojového jezdce pro sezonu 2015. S testovacím autem se sveze jednou ve Francii v rámci přípravy na asfaltové podniky sezony.
Návrat Francouze do továrního týmu opět zesiluje sestavu týmu Hyundai. S týmem už má smlouvu Thierry Neuville, Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson a posledně také Hayden Paddon. Tým má tedy z čeho vybírat. Bryan Bouffier v týmu dostává roli testovacího jezdce. Hlavní náplní práce bude vývoj speciálu pro sezonu 2015.
Kromě testů se překvapení Rally Monte Carlo sveze také na jedné soutěži. S tovární i20 WRC vyjede na francouzské Rally Antibes Cote d'Azur (30. až 31. května), která se započítává do francouzského šampionátu. Cílem je posbírat data a zkušenosti pro asfaltové podniky druhé poloviny sezony 2014.
"Jsem moc rád, že opět patřím do týmu Hyundai Motorsport," říká jezdec, který se už vloni podílel na vstupu Hyundai do WRC v roli testovacího jezdce. Letos kromě Mote Carla (Ford Fiesta RS WRC) startoval v ME s Citroënem DS3 RRC. "V roce 2013 jsme spolu velmi dobře spolupracovali. Jsem moc rád, že letos budeme pokračovat.
Bude pokračovat Bryanův program v ERC s Citroënem DS3 RRC?
Dám do toho vše, abych pomohl týmu se připravit na sezonu 2015 jak nejlépe to bude možné. Na základě mých znalostí a zkušeností budu schopný podávat týmu detailní zprávy o chování vozu. Jsem moc rád, že také pojedu Rally Antibes Cote d'Azur. Cílem je odjet zde co nejvíc kilometrů. Tým po mě chce získat co nejvíc informací pro zbytek sezony." My jen doplníme, že 35 letý Francouz v roce 2006 tuto soutěž vyhrál.
Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, doplnil: "Po velkolepé práci, kterou pro náš tým Bryan vloni odvedl, jsem moc rád, že jej můžeme uvítat zpět v týmu. Jednali jsme spolu dlouho a nakonec jsme došli k názoru, že si zaslouží další šanci."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?