Bryan Bouffier se vrací do týmu Hyundai, kde bude hrát hlavní roli vývojového jezdce pro sezonu 2015. S testovacím autem se sveze jednou ve Francii v rámci přípravy na asfaltové podniky sezony.
Návrat Francouze do továrního týmu opět zesiluje sestavu týmu Hyundai. S týmem už má smlouvu Thierry Neuville, Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson a posledně také Hayden Paddon. Tým má tedy z čeho vybírat. Bryan Bouffier v týmu dostává roli testovacího jezdce. Hlavní náplní práce bude vývoj speciálu pro sezonu 2015.
Kromě testů se překvapení Rally Monte Carlo sveze také na jedné soutěži. S tovární i20 WRC vyjede na francouzské Rally Antibes Cote d'Azur (30. až 31. května), která se započítává do francouzského šampionátu. Cílem je posbírat data a zkušenosti pro asfaltové podniky druhé poloviny sezony 2014.
"Jsem moc rád, že opět patřím do týmu Hyundai Motorsport," říká jezdec, který se už vloni podílel na vstupu Hyundai do WRC v roli testovacího jezdce. Letos kromě Mote Carla (Ford Fiesta RS WRC) startoval v ME s Citroënem DS3 RRC. "V roce 2013 jsme spolu velmi dobře spolupracovali. Jsem moc rád, že letos budeme pokračovat.
Bude pokračovat Bryanův program v ERC s Citroënem DS3 RRC?
Dám do toho vše, abych pomohl týmu se připravit na sezonu 2015 jak nejlépe to bude možné. Na základě mých znalostí a zkušeností budu schopný podávat týmu detailní zprávy o chování vozu. Jsem moc rád, že také pojedu Rally Antibes Cote d'Azur. Cílem je odjet zde co nejvíc kilometrů. Tým po mě chce získat co nejvíc informací pro zbytek sezony." My jen doplníme, že 35 letý Francouz v roce 2006 tuto soutěž vyhrál.
Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, doplnil: "Po velkolepé práci, kterou pro náš tým Bryan vloni odvedl, jsem moc rád, že jej můžeme uvítat zpět v týmu. Jednali jsme spolu dlouho a nakonec jsme došli k názoru, že si zaslouží další šanci."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.