Bouffier opět angažován Hyundai, čeká ho jedna soutěž a testy

Hyundai
Hyundai, foto: Facebook (Hyundai Motorsport)
iM2 28. dubna 2014 18:50
Sdílej:

Bryan Bouffier se vrací do týmu Hyundai, kde bude hrát hlavní roli vývojového jezdce pro sezonu 2015. S testovacím autem se sveze jednou ve Francii v rámci přípravy na asfaltové podniky sezony.

Návrat Francouze do továrního týmu opět zesiluje sestavu týmu Hyundai. S týmem už má smlouvu Thierry Neuville, Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson a posledně také Hayden Paddon. Tým má tedy z čeho vybírat. Bryan Bouffier v týmu dostává roli testovacího jezdce. Hlavní náplní práce bude vývoj speciálu pro sezonu 2015.

Kromě testů se překvapení Rally Monte Carlo sveze také na jedné soutěži. S tovární i20 WRC vyjede na francouzské Rally Antibes Cote d'Azur (30. až 31. května), která se započítává do francouzského šampionátu. Cílem je posbírat data a zkušenosti pro asfaltové podniky druhé poloviny sezony 2014.

"Jsem moc rád, že opět patřím do týmu Hyundai Motorsport," říká jezdec, který se už vloni podílel na vstupu Hyundai do WRC v roli testovacího jezdce. Letos kromě Mote Carla (Ford Fiesta RS WRC) startoval v ME s Citroënem DS3 RRC. "V roce 2013 jsme spolu velmi dobře spolupracovali. Jsem moc rád, že letos budeme pokračovat.

Bude pokračovat Bryanův program v ERC s Citroënem DS3 RRC?

Dám do toho vše, abych pomohl týmu se připravit na sezonu 2015 jak nejlépe to bude možné. Na základě mých znalostí a zkušeností budu schopný podávat týmu detailní zprávy o chování vozu. Jsem moc rád, že také pojedu Rally Antibes Cote d'Azur. Cílem je odjet zde co nejvíc kilometrů. Tým po mě chce získat co nejvíc informací pro zbytek sezony." My jen doplníme, že 35 letý Francouz v roce 2006 tuto soutěž vyhrál.

Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, doplnil: "Po velkolepé práci, kterou pro náš tým Bryan vloni odvedl, jsem moc rád, že jej můžeme uvítat zpět v týmu. Jednali jsme spolu dlouho a nakonec jsme došli k názoru, že si zaslouží další šanci."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.