Bryan Bouffier se vrací do týmu Hyundai, kde bude hrát hlavní roli vývojového jezdce pro sezonu 2015. S testovacím autem se sveze jednou ve Francii v rámci přípravy na asfaltové podniky sezony.
Návrat Francouze do továrního týmu opět zesiluje sestavu týmu Hyundai. S týmem už má smlouvu Thierry Neuville, Dani Sordo, Juho Hänninen, Chris Atkinson a posledně také Hayden Paddon. Tým má tedy z čeho vybírat. Bryan Bouffier v týmu dostává roli testovacího jezdce. Hlavní náplní práce bude vývoj speciálu pro sezonu 2015.
Kromě testů se překvapení Rally Monte Carlo sveze také na jedné soutěži. S tovární i20 WRC vyjede na francouzské Rally Antibes Cote d'Azur (30. až 31. května), která se započítává do francouzského šampionátu. Cílem je posbírat data a zkušenosti pro asfaltové podniky druhé poloviny sezony 2014.
"Jsem moc rád, že opět patřím do týmu Hyundai Motorsport," říká jezdec, který se už vloni podílel na vstupu Hyundai do WRC v roli testovacího jezdce. Letos kromě Mote Carla (Ford Fiesta RS WRC) startoval v ME s Citroënem DS3 RRC. "V roce 2013 jsme spolu velmi dobře spolupracovali. Jsem moc rád, že letos budeme pokračovat.
Bude pokračovat Bryanův program v ERC s Citroënem DS3 RRC?
Dám do toho vše, abych pomohl týmu se připravit na sezonu 2015 jak nejlépe to bude možné. Na základě mých znalostí a zkušeností budu schopný podávat týmu detailní zprávy o chování vozu. Jsem moc rád, že také pojedu Rally Antibes Cote d'Azur. Cílem je odjet zde co nejvíc kilometrů. Tým po mě chce získat co nejvíc informací pro zbytek sezony." My jen doplníme, že 35 letý Francouz v roce 2006 tuto soutěž vyhrál.
Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, doplnil: "Po velkolepé práci, kterou pro náš tým Bryan vloni odvedl, jsem moc rád, že jej můžeme uvítat zpět v týmu. Jednali jsme spolu dlouho a nakonec jsme došli k názoru, že si zaslouží další šanci."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.