Výměna míst u Hyundai. Za Korejce v Argentině nepojede Juho Hänninen, jak bylo oznámeno, ale Dani Sordo, který po silném výkonu v Portugalsku dostává přednost.
Přesně v tohle Dani Sordo doufal. Španěl doufal, že by se silným výkonem v Portugalsku mohl doporučit pro další start v MS s továrním Hyundai. A vzhledem k výkonu ve Španělsku, kde nejenže zajel dva nejrychlejší časy, ale také regulérně bojoval o čelo soutěže, si nelze představit lepší doporučení.
Tým byl výkonem Sorda hodně zaujatý, a tak chtěl nasadit třetí auto i do Argentiny. Jenže to v tak krátkém čase nebylo možné zvládnout, proto Sordovi místo udělá Hänninen. Fin sice do Argentiny poletí, ale jen aby odjel seznamovací jízdy. Na další start si bude muset počkat pravděpodobně do Itálie.
"Chtěli jsme nasadit třetí auto, ale to bylo vzhledem k dopravě a opravám z posledního startu prakticky nemožné," řekl šéf týmu, Michel Nandan.
Sordo už se takhle jednou na poslední chvíli v Argentině svezl, psal se rok 2012 a Prodrive s Mini soutěž neobsadil, a tak Španěla agažoval za zraněného Latvalu Ford
Hänninen oficiálně stanovisko týmu podpořil, Sordo už se startu nemůže dočkat: "Od místních fanoušků čekám velkou podporu. Dám do toho vše, abychom byli s autem na takové úrovni, jako v Portugalsku. Odjeli jsme tam silnou soutěž a je velká škoda, že jsme nedojeli do cíle. Budu z toho v Argentině vycházet."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.