Výměna míst u Hyundai. Za Korejce v Argentině nepojede Juho Hänninen, jak bylo oznámeno, ale Dani Sordo, který po silném výkonu v Portugalsku dostává přednost.
Přesně v tohle Dani Sordo doufal. Španěl doufal, že by se silným výkonem v Portugalsku mohl doporučit pro další start v MS s továrním Hyundai. A vzhledem k výkonu ve Španělsku, kde nejenže zajel dva nejrychlejší časy, ale také regulérně bojoval o čelo soutěže, si nelze představit lepší doporučení.
Tým byl výkonem Sorda hodně zaujatý, a tak chtěl nasadit třetí auto i do Argentiny. Jenže to v tak krátkém čase nebylo možné zvládnout, proto Sordovi místo udělá Hänninen. Fin sice do Argentiny poletí, ale jen aby odjel seznamovací jízdy. Na další start si bude muset počkat pravděpodobně do Itálie.
"Chtěli jsme nasadit třetí auto, ale to bylo vzhledem k dopravě a opravám z posledního startu prakticky nemožné," řekl šéf týmu, Michel Nandan.
Sordo už se takhle jednou na poslední chvíli v Argentině svezl, psal se rok 2012 a Prodrive s Mini soutěž neobsadil, a tak Španěla agažoval za zraněného Latvalu Ford
Hänninen oficiálně stanovisko týmu podpořil, Sordo už se startu nemůže dočkat: "Od místních fanoušků čekám velkou podporu. Dám do toho vše, abychom byli s autem na takové úrovni, jako v Portugalsku. Odjeli jsme tam silnou soutěž a je velká škoda, že jsme nedojeli do cíle. Budu z toho v Argentině vycházet."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.