Elfyn Evans v pátek neudržel na trati Ford Fiesta RS WRC týmu M-Sport. Welšský mladík si na své konto připsal po Švédsku druhou havárii roku.
"V nájezdu do zatáčky jsem byl až moc rychlý a o trošku jsem netrefil brzdný bod. Do zatáčky jsme vjeli až moc rychle, auto bylo trošku nedotáčivé při zatočení, což nás poslalo mimo trať do hluboké rokle.
Přes střechu jsme šli tak třikrát až čtyřikrát. Dostat auto zpět na trať nebylo možné. Do této rally jsme šli s tím, že se pokusíme trošku zrychlit. Ze začátku roku to šlo dobře, pracovali jsme na brzdných bodech. Ale tento konkrétní nás dostal. Je to [nehoda] součást učebního procesu, poučíme se z ní," říká Elfyn Evans.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?