Kris Meeke věří, že za jeho dnešní nehodu na Rally of Portugal mohla chyba v rozpisu.
Krise Meekea a jeho navigátora, Paula Nagela, nachytala úplně stejná zatáčka, která stála při prvním průjezdu RZ Almodovar za odstoupením Elfyna Evanse. Paul Nagle britskému Autosportu řekl: "Myslíme si, že to byl problém s poznámkami. Vzálenost před zatáčkou byla trochu moc. Přejeli jsme přes horizont na třetí stupeň a Kris už nemohl auto zabrzdit."
Nagle dodal, že snad budou moci zítra nastoupit v rámci Rally2: "Samozřejmě budeme muset počkat, až se na auto podívá tým, ale nevypadá to tak špatně. Vyjeli jsme z cesty do břehu - byl to jeden z těch břehů, který jen tak nemůže přejet a pokračovat dál."
Zatímco Meeke zůstal na místě u auta, tak Nagle letěl hned zpět do servisního parku vrtulníkem Citroënu. Je fér dodat, že toto je pro Severního Ira první soutěž v okolí Algarve a při seznamovacích jízdách byl notně handicapován mohutnými dešti.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.