Ott Tänak věří, že dokáže i ve svém druhém letošním startu s vozem WRC předvést hvězdný výkon. Po roce v ústraní se Estonec ve Švédsku vrátil a hned dokázal bojovat o podium, nakonec bral 5. místo.
Minulý týden jel Ott Tänak Rally sprint ve Fafe, kde mu vítězství uniklo jen o půl vteřiny. Prohrál tam s úřadujícím mistrem WRC, Sébastienem Ogierem. Přitom na šotolině jel po více než roce a před Fafe nebyl v plánu žádný test!
V Portugalsku před startem řekl: "Chci jet rychle a vylepšit výsledek ze Švédska. Hlavním cílem je ale minimalizovat riziko a dojet do cíle. Fafe pro mě bylo dobré, trať byla hezká. Byl to dobrý test. Vše tam pro nás proběhlo skvěle. Jediný problém na této soutěži pro nás je, že jsme zde nebyli vloni.
Seznamovací jízdy jsem tudíž odjel za deště. Napsat správný rozpis je tudíž velmi obtížné. Nechci si dávat žádný cíl typu, že dojedu na podium, to by bylo až moc na hraně. Pokusíme se udržet hned za kluky, kteří o podium pojedou, a možná se tam [na podium] dostaneme i my."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?