Bryana Bouffiera hodně mrzí těsná pořážka od Craiga Breena v Řecku. Příliš velké množství chyb obralo tohoto sympatického Francouze o možnost výhry.
Největšími rivali pro Bryana Bouffiera jedoucího s Citroënem DS3 RRC byli Craig Breen s Peugeotem 208 T16 a Kajetan Kajetanowicz s Fordem Fiesta R5. Francouz sice zajel na 13 měřených testech 5 nejrychlejších časů, avšak v cíli mu chybělo 8,1 vteřiny. "Upřímně řečeno, jsem trošku zklamaný," řekl v cíli.
"Mým cílem je obvykle vítězství. Ale tento víkend se stalo opravdu hodně chyb. Pozitivní je, že jsme se s autem seznámili na shakedownu. Situace nebyla jednoduchá, protože v neděli ráno jsem si na auto zvykal znovu. Že jsem i přesto získal druhé místo, je podle mě štěstí," říká 35 letý jezdec.
"Mým cílem je jet do Irska a porazit tam Craiga. Teď je situace mnohem lepší než po Lotyšsku. Získali jsme nějaké body a to by nám mohlo pomoci v získávání rozpočtu na další soutěže. Snad budeme na konci roku bojovat o dobrý výsledek.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?