Bryana Bouffiera hodně mrzí těsná pořážka od Craiga Breena v Řecku. Příliš velké množství chyb obralo tohoto sympatického Francouze o možnost výhry.
Největšími rivali pro Bryana Bouffiera jedoucího s Citroënem DS3 RRC byli Craig Breen s Peugeotem 208 T16 a Kajetan Kajetanowicz s Fordem Fiesta R5. Francouz sice zajel na 13 měřených testech 5 nejrychlejších časů, avšak v cíli mu chybělo 8,1 vteřiny. "Upřímně řečeno, jsem trošku zklamaný," řekl v cíli.
"Mým cílem je obvykle vítězství. Ale tento víkend se stalo opravdu hodně chyb. Pozitivní je, že jsme se s autem seznámili na shakedownu. Situace nebyla jednoduchá, protože v neděli ráno jsem si na auto zvykal znovu. Že jsem i přesto získal druhé místo, je podle mě štěstí," říká 35 letý jezdec.
"Mým cílem je jet do Irska a porazit tam Craiga. Teď je situace mnohem lepší než po Lotyšsku. Získali jsme nějaké body a to by nám mohlo pomoci v získávání rozpočtu na další soutěže. Snad budeme na konci roku bojovat o dobrý výsledek.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?