Bryan Bouffier sice nedostane příležitost otestovat svůj Citroën DS3 RRC před soutěží v Řecku, přesto pomýšlí na podium.
Loňský vice-mistr Evropy nemůže spoléhat na předsoutěžní test, který by mu pomohl nastavit auto na specifickou soutěž s měnícím se povrchem. Francouz se s autem může akorát dvakrát svést v rámci shakedownu, pak už příjde na řadu kvalifikace. To dohromady dává méně než 10 kilometrů.
Také druhá šotolinová etapa zlepšení nepřinese, protože na šotolině s DS3 RRC týmu PH Sport také nikdy nejel. "Určitě to není nejlepší, když před soutěží nemůžete testovat. Jsem ale moc rád, že pojedu soutěž s takto dobrým autem. Minulá soutěž pro mě byla špatná, když jsem odstoupil z vedení.
Teď se tedy pokusím získat body. Ale možné je všechno, pokud získám z vozu na nových testech dobrý pocit, tak můžeme zajet dobrý výsledek. Cílem je podium, ale pokud bychom vyhráli, bylo by to perfektní."
Bryan v lednu v MS s Fordem Fiesta RS WRC
Většina jezdců také poukazuje na změnu povrchu, co na ní říká Bryan Bouffier: "Bude těžké přejít z jednoho na druhý povrch. Už dlouho jsem nejel, takže bude obtížně se rychle přizpůsobit. V Řecku jsem poprvé a podle toho, co vím, tak asfalt je hodně rychlý, ale klouže. Šotolinové zkoušky jsou hezké, ale náročné pro auto a pneumatiky. Takže nás čeká hodně zajímavá rally."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?