Bryan Bouffier sice nedostane příležitost otestovat svůj Citroën DS3 RRC před soutěží v Řecku, přesto pomýšlí na podium.
Loňský vice-mistr Evropy nemůže spoléhat na předsoutěžní test, který by mu pomohl nastavit auto na specifickou soutěž s měnícím se povrchem. Francouz se s autem může akorát dvakrát svést v rámci shakedownu, pak už příjde na řadu kvalifikace. To dohromady dává méně než 10 kilometrů.
Také druhá šotolinová etapa zlepšení nepřinese, protože na šotolině s DS3 RRC týmu PH Sport také nikdy nejel. "Určitě to není nejlepší, když před soutěží nemůžete testovat. Jsem ale moc rád, že pojedu soutěž s takto dobrým autem. Minulá soutěž pro mě byla špatná, když jsem odstoupil z vedení.
Teď se tedy pokusím získat body. Ale možné je všechno, pokud získám z vozu na nových testech dobrý pocit, tak můžeme zajet dobrý výsledek. Cílem je podium, ale pokud bychom vyhráli, bylo by to perfektní."
Bryan v lednu v MS s Fordem Fiesta RS WRC
Většina jezdců také poukazuje na změnu povrchu, co na ní říká Bryan Bouffier: "Bude těžké přejít z jednoho na druhý povrch. Už dlouho jsem nejel, takže bude obtížně se rychle přizpůsobit. V Řecku jsem poprvé a podle toho, co vím, tak asfalt je hodně rychlý, ale klouže. Šotolinové zkoušky jsou hezké, ale náročné pro auto a pneumatiky. Takže nás čeká hodně zajímavá rally."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.