Bryan Bouffier sice nedostane příležitost otestovat svůj Citroën DS3 RRC před soutěží v Řecku, přesto pomýšlí na podium.
Loňský vice-mistr Evropy nemůže spoléhat na předsoutěžní test, který by mu pomohl nastavit auto na specifickou soutěž s měnícím se povrchem. Francouz se s autem může akorát dvakrát svést v rámci shakedownu, pak už příjde na řadu kvalifikace. To dohromady dává méně než 10 kilometrů.
Také druhá šotolinová etapa zlepšení nepřinese, protože na šotolině s DS3 RRC týmu PH Sport také nikdy nejel. "Určitě to není nejlepší, když před soutěží nemůžete testovat. Jsem ale moc rád, že pojedu soutěž s takto dobrým autem. Minulá soutěž pro mě byla špatná, když jsem odstoupil z vedení.
Teď se tedy pokusím získat body. Ale možné je všechno, pokud získám z vozu na nových testech dobrý pocit, tak můžeme zajet dobrý výsledek. Cílem je podium, ale pokud bychom vyhráli, bylo by to perfektní."
Bryan v lednu v MS s Fordem Fiesta RS WRC
Většina jezdců také poukazuje na změnu povrchu, co na ní říká Bryan Bouffier: "Bude těžké přejít z jednoho na druhý povrch. Už dlouho jsem nejel, takže bude obtížně se rychle přizpůsobit. V Řecku jsem poprvé a podle toho, co vím, tak asfalt je hodně rychlý, ale klouže. Šotolinové zkoušky jsou hezké, ale náročné pro auto a pneumatiky. Takže nás čeká hodně zajímavá rally."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?