Acropolis Rally přezdívána také rally bohů je třetím podnikem letošního mistrovství Evropy. Po rakouském Jänneru a lotyšské Liepaji se posádka MH Racingu Martin Hudec – Petr Picka představí i v Řecku.
Velice náročná, dříve čistě šotolinová soutěž změnila pro letošní rok svůj charakter. Centrum soutěže je situováno v přímořském městečku Loutraki. V sobotu čeká na Martina s Petrem celkem šest asfaltových rychlostních zkoušek o délce bezmála stodvacetpět kilometrů. Poté ve večerním dvouhodinovém servise musí mechanici Orsák Rallysportu přestavět Mitsubishi Lancer evo IX do šotolinové specifikace aby bylo připraveno pro druhou etapu. V neděli je pak připravena porce stopatnáci kilometrů rozdělených do sedmi úseků. Bude se tak jednat o velmi komplexní závod kde především šotolinová etapa opisující trať MS neodpustí žádnou chybu. Hlavní prioritou posádky zůstává Evropský šampionát produkčních vozů, do kterého si bude chtít Třebíčský pilot připsat maximální porci bodů.
,,Bude to velmi náročný závod, první etapa bude velice rychlá a v té druhé nás čeká zrádná šotolina. Chceme posbírat co nejvíce bodů do Production Cupu a vylepšit tak stávající šestou příčku neboť nám na čtvrté místo chybí jen dva body. Chceme si to s Petrem hlavně užít a pobavit jak sebe tak i diváky. Už teď se moc těším.“ zhodnotil své pocity Martin HudecAcropolis Rally startuje ve čtvrtek 28. března a do cíle by měl Hudec s Pickou dorazit v sobotu 30. března krátce o půl páté odpoledne. Na svém pestře zbarveném Mitsubishi povezou startovní číslo 20 a Vy můžete sledovat nejrychlejší informace na týmovém facebooku www.facebook.com/hudecmartin kde Vám přineseme novinky nejen ze samotného závodů ale také tréninky a nevšední řeckou atmosféru.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?