Acropolis Rally přezdívána také rally bohů je třetím podnikem letošního mistrovství Evropy. Po rakouském Jänneru a lotyšské Liepaji se posádka MH Racingu Martin Hudec – Petr Picka představí i v Řecku.
Velice náročná, dříve čistě šotolinová soutěž změnila pro letošní rok svůj charakter. Centrum soutěže je situováno v přímořském městečku Loutraki. V sobotu čeká na Martina s Petrem celkem šest asfaltových rychlostních zkoušek o délce bezmála stodvacetpět kilometrů. Poté ve večerním dvouhodinovém servise musí mechanici Orsák Rallysportu přestavět Mitsubishi Lancer evo IX do šotolinové specifikace aby bylo připraveno pro druhou etapu. V neděli je pak připravena porce stopatnáci kilometrů rozdělených do sedmi úseků. Bude se tak jednat o velmi komplexní závod kde především šotolinová etapa opisující trať MS neodpustí žádnou chybu. Hlavní prioritou posádky zůstává Evropský šampionát produkčních vozů, do kterého si bude chtít Třebíčský pilot připsat maximální porci bodů.
,,Bude to velmi náročný závod, první etapa bude velice rychlá a v té druhé nás čeká zrádná šotolina. Chceme posbírat co nejvíce bodů do Production Cupu a vylepšit tak stávající šestou příčku neboť nám na čtvrté místo chybí jen dva body. Chceme si to s Petrem hlavně užít a pobavit jak sebe tak i diváky. Už teď se moc těším.“ zhodnotil své pocity Martin HudecAcropolis Rally startuje ve čtvrtek 28. března a do cíle by měl Hudec s Pickou dorazit v sobotu 30. března krátce o půl páté odpoledne. Na svém pestře zbarveném Mitsubishi povezou startovní číslo 20 a Vy můžete sledovat nejrychlejší informace na týmovém facebooku www.facebook.com/hudecmartin kde Vám přineseme novinky nejen ze samotného závodů ale také tréninky a nevšední řeckou atmosféru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.