Acropolis Rally přezdívána také rally bohů je třetím podnikem letošního mistrovství Evropy. Po rakouském Jänneru a lotyšské Liepaji se posádka MH Racingu Martin Hudec – Petr Picka představí i v Řecku.
Velice náročná, dříve čistě šotolinová soutěž změnila pro letošní rok svůj charakter. Centrum soutěže je situováno v přímořském městečku Loutraki. V sobotu čeká na Martina s Petrem celkem šest asfaltových rychlostních zkoušek o délce bezmála stodvacetpět kilometrů. Poté ve večerním dvouhodinovém servise musí mechanici Orsák Rallysportu přestavět Mitsubishi Lancer evo IX do šotolinové specifikace aby bylo připraveno pro druhou etapu. V neděli je pak připravena porce stopatnáci kilometrů rozdělených do sedmi úseků. Bude se tak jednat o velmi komplexní závod kde především šotolinová etapa opisující trať MS neodpustí žádnou chybu. Hlavní prioritou posádky zůstává Evropský šampionát produkčních vozů, do kterého si bude chtít Třebíčský pilot připsat maximální porci bodů.
,,Bude to velmi náročný závod, první etapa bude velice rychlá a v té druhé nás čeká zrádná šotolina. Chceme posbírat co nejvíce bodů do Production Cupu a vylepšit tak stávající šestou příčku neboť nám na čtvrté místo chybí jen dva body. Chceme si to s Petrem hlavně užít a pobavit jak sebe tak i diváky. Už teď se moc těším.“ zhodnotil své pocity Martin HudecAcropolis Rally startuje ve čtvrtek 28. března a do cíle by měl Hudec s Pickou dorazit v sobotu 30. března krátce o půl páté odpoledne. Na svém pestře zbarveném Mitsubishi povezou startovní číslo 20 a Vy můžete sledovat nejrychlejší informace na týmovém facebooku www.facebook.com/hudecmartin kde Vám přineseme novinky nejen ze samotného závodů ale také tréninky a nevšední řeckou atmosféru.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?